افتتاح مرکز آموزش جوارکارگاهی در رفسنجان

دومین مرکز آموزش جوارکارگاهی مناطق ویژه کشور در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، روح‌الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در مراسم افتتاح این مرکز آموزشی ۸۰درصد مشاغل را مستلزم آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای دانست و ابراز امیدواری کرد: به اهداف مورد نظر افزایش و ارتقاء سطح مهارت نیروی کار، […]

دومین مرکز آموزش جوارکارگاهی مناطق ویژه کشور در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، روح‌الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در مراسم افتتاح این مرکز آموزشی ۸۰درصد مشاغل را مستلزم آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای دانست و ابراز امیدواری کرد: به اهداف مورد نظر افزایش و ارتقاء سطح مهارت نیروی کار، دست یابیم.

حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با اعلام کمک مهم منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در مهارت‌آموزی نیروها افزود: طرح‌های در دست اجرای شرکت مس در منطقه ویژه نیازمند نیروی فعال و ماهر  است و این مرکز می‌تواند به تربیت نیروی ماهر در حوزه‌های مختلف و همچنین به رشد و مهارت در جامعه پیرامونی رفسنجان کمک کند.

جهانگیری مدیرکل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای استان کرمان هم در این مراسم با اشاره به کمبود نیروی کار ماهر افزود: بیشتر صنایع و بنگاه‌های اقتصادی در این زمینه با مشکل مواجه‌اند و در کنار تأسیس دانشگاه از مهارت غفلت کرده‌ایم.

در آیین افتتاح مرکز آموزش جوارکارگاهی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی‌ و حرفه‌ای کشور، حضور داشت.




افتتاح مرکز آموزش جوارکارگاهی در رفسنجان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? افتتاح مرکز آموزش جوارکارگاهی در رفسنجان