افتتاح بیمارستان سیار«شهید سلیمانی» نیروی زمینی سپاه در زهکلوت/ فعالیت ۱۲۰ نفر پرسنل جهت ارائه خدمات درمانی در مناطق سیل زده

سردار محمد مارانی گفت: از امروز بیمارستان سیار«شهید سلیمانی» در خدمت شماست و با تخصص های مختلف با تعداد ۱۲۰ نفر پرسنلی که حضور دارند در خدمت شما مردم هستند؛ از شما خواهشمندم که برنامه ریزی انجام شود به طوری که مردم نیاز دارند همه بتوانند از امکانات موجود استفاده کنند. به گزارش فت فتو؛ […]

سردار محمد مارانی گفت: از امروز بیمارستان سیار«شهید سلیمانی» در خدمت شماست و با تخصص های مختلف با تعداد ۱۲۰ نفر پرسنلی که حضور دارند در خدمت شما مردم هستند؛ از شما خواهشمندم که برنامه ریزی انجام شود به طوری که مردم نیاز دارند همه بتوانند از امکانات موجود استفاده کنند.

به گزارش فت فتو؛ سردار مارانی عصر امروز در مراسم افتتاح بیمارستان صحرایی شهید سلیمانی در زهکلوت رودبار جنوب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه خداوند را شاکریم که به لطف خودش در حق ما انسان ها نظر و عنایت ویژه ای دارد، گفت: اینکه در چند روز گذشته خداوند متعال باران رحمت خود را فرو فرستاد و سرزمین های تشنه منطقه جنوب را آبیاری کرد و این رحمت برای همه مردم ساری و جاری شد، همه ما سر سجده را بر زمین می گذاریم و خدای متعال را شاکر هستیم.


فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: خودمان، ما انسان ها و مسئولان کوتاهی کرده ایم و نتوانستیم از این فرصت ها به خوبی استفاده کنیم و بهره ببریم؛ این آب برای ما نعمت بسیار بزرگی بود و از این نعمت به خوبی می توانستیم استفاده کنیم؛ اما به دلیل اینکه زیر ساخت های مناسب نداشتیم، نتوانستیم از آن به خوبی استفاده کنیم و بعضا برخی از مردم منطقه دچار مشکلاتی شدند و نگرانی ها و ناراحتی هایی برای آنها ایجاد شد.


وی با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: از همه مردم عذرخواهی و تشکر می کنیم؛ عذرخواهی از این جهت که ما نتوانستیم کار خود را به خوبی انجام دهیم و تشکر از این بابت که آستانه تحمل مردم بسیار بالاست؛ این مردم در طول چهل و چهار ساله انقلاب خود را به خوبی نشان داده اند.


این مقام مسئول با بیان اینکه من خودم بچه جنوب کرمان و همین منطقه هستم و قریب هشت سال در دوران جبهه و دفاع مقدس حضور داشته ام ، خطاب به مردم منطقه عنوان کرد: فرزندان شما را می دیدیم که چگونه با اینکه هیچ گونه امکاناتی در شهرستان ها نداشتند اما به حرف ولی امر خود امام خمینی(ره) گوش دادند و در جبهه ها حضور داشتند و در آنجا بر علیه دشمن و استکبار جهانی جنگیدند و شهید دادند.


سردار مارانی افزود: امروز هم باز شما با خیلی از مسائل درگیر هستید اما واقعا آستانه تحمل این مردم بسیار بالا است و من هم از این بابت تشکر می کنم.


فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به وقوع سیل در منطقه جنوب استان کرمان گفت: لازم بود که در این زمینه به مردم شریف، شهید پرور و عزیز این منطقه بیاییم و کمک و خدمت کنیم؛ در بخش عمرانی دستگاه های مختلفی اعم از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب  اسلامی و همچنین دستگاه های دولتی زحمت کشیدند و پای کار آمدند.


وی افزود: تقاضا می کنیم که مسئولان ساماندهی، مدیریت و برنامه ریزی کنند تا مشکلات مردم هر چه سریعتر حل شود و نگرانی از سیل نداشته باشند؛ چرا که این مسئله یک نعمت است و از این نعمت استفاده کنیم و بهره ببریم.


این مقام مسئول با اشاره به مسائل تأمین البسه و اسکان مردم منطقه سیل زده ابراز کرد: مسئولان دولتی، نظامی و انتظامی دارند کمک می کنند و این مسئله باید ساماندهی و مدیریت شود تا به همه مردم یکسان و یکنواخت کمک شود.


سردار مارانی با اشاره به مسائل بهداشتی و درمانی در منطقه سیل زده عنوان کرد: کار عظیمی که امروز در منطقه شروع شده است و استفاده از بیمارستان سیار شهید سلیمانی که به نام و یاد شهید سلیمانی است؛ به دستور سردار خاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در منطقه مستقر شد تا به مردم خدمت رسانی کند تا آنجایی که شما نیاز داشته باشید.


فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: پزشکان متخصصی که حضور پیدا می کنند پشت پا به مال دنیا زدند و آمدند؛ این بزرگواران برای آخرت خودشان و خدمت به شما مردم شریف در منطقه  سیل زده حضور پیدا کردند و بنا به گفته عزیزان سرما شب گذشته در این منطقه، سرما طاقت فرسایی بود و همین سرما، موجب سرماخوردگی ها و مریضی هایی برای مردم می شود.


وی تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه اولین بار نیست که چنین اقدماتی انجام می دهد؛ بارها این کار را در جاهای مختلف تکرار کرده است و در منطقه جنوبشرق این بیمارستان بارها و بارها برای خدمت به مردم در منطقه حضور پیدا کرده و کمک کرده است.


این مقام مسئول اظهار کرد: پزشکی همین الان می گفت که من افتخار می کنم که نوکری مردم را کنم و این افتخار بسیار بزرگی است؛ من از سردار خاکپور فرمانده نیروی زمین سپاه پاسداران که از همان لحظات اولیه دستور دادند به همه ما که یک لحظه در انجام خدمت درنگ نکنید؛ تشکر می کنم.


سردار مارانی خاطر نشان کرد: از امروز این بیمارستان در خدمت شماست و با تخصص های مختلف با تعداد ۱۲۰ نفر پرسنلی که حضور دارند در خدمت شما مردم هستند؛ از شما خواهشمندم که برنامه ریزی انجام شود به طوری که مردم نیاز دارند همه بتوانند از امکانات موجود استفاده کنند؛ بخشی از مردم از روستاهای دور نمی توانند در محل حضور پیدا کنند اما نیروهای سپاه برنامه ریزی کنند و پزشکان آماده هستند که با آمبولانس ها به روستاها بروند و به مردم خدمات دهند.


انتهای پیام/




افتتاح بیمارستان سیار«شهید سلیمانی» نیروی زمینی سپاه در زهکلوت/ فعالیت ۱۲۰ نفر پرسنل جهت ارائه خدمات درمانی در مناطق سیل زده

منبع: دانــا
? افتتاح بیمارستان سیار«شهید سلیمانی» نیروی زمینی سپاه در زهکلوت/ فعالیت ۱۲۰ نفر پرسنل جهت ارائه خدمات درمانی در مناطق سیل زده