افتتاح بخش اعصاب و روان بیمارستان ارتش کرمان

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بخش تخصصی و منحصر به فر‌د اعصاب و روان جنوب شرق ارتش در بیمارستان امام حسین (ع) کرمان افتتاح شد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بخش تخصصی و منحصر به فر‌د اعصاب و روان بیمارستان امام حسین (ع) ارتش مزین به نام شهید […]

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بخش تخصصی و منحصر به فر‌د اعصاب و روان جنوب شرق ارتش در بیمارستان امام حسین (ع) کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بخش تخصصی و منحصر به فر‌د اعصاب و روان بیمارستان امام حسین (ع) ارتش مزین به نام شهید امیر سرلشکر حسین ذکریا صبح امروز در کرمان افتتاح شد.

سرتیپ دوم امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در حاشیه این مراسم با بیان اینکه احداث بخش اعصاب و روان بیمارستان امام حسین ارتش، ۱۷ تیر ۱۴۰۰ آغاز و در کمتر از ۲ ماه، کار تجهیر آن آماده شد، گفت: این بخش تنها بخش تخصصی و منحصر به فرد در جنوب شرق ارتش است.

او با اشاره به اینکه برای احداث این بخش، ۳ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: در ساخت این بخش، تمام استاندارد‌های لازم رعایت شده است.

سرتیپ دوم امیر غلامعلیان بابیان اینکه همه افراد از هر قشری و با هر بیمه‌ای می‌توانند به این بیمارستان مراجعه کنند، تصریح کرد: این بخش به ۱۰ تخت مجهز است که قابلیت ارتقا به ۲۰ تخت را نیز دارد.

او همچنین بیان داشت: بخش طب سنتی و انکولوژی در طرح توسعه بیمارستان امام حسین (ع) در دستور کار است.

انتهای پیام/ م




افتتاح بخش اعصاب و روان بیمارستان ارتش کرمان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? افتتاح بخش اعصاب و روان بیمارستان ارتش کرمان