افتتاح اولین فروشگاه زنجیره ای صنایع دستی کشور در کرمان

اولین فروشگاه زنجیره ای صنایع دستی کشور با همکاری صندوق کار افرینی امید استان و شهرداری کرمان با عنوان سی سی در کرمان افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمان؛این فروشگاه در فضایی به وسعت ۵۰۰ متر مربع در پارک شهید کرمان به بهره‌برداری رسیدکه زمینه عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار را نیز […]

اولین فروشگاه زنجیره ای صنایع دستی کشور با همکاری صندوق کار افرینی امید استان و شهرداری کرمان با عنوان سی سی در کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمان؛این فروشگاه در فضایی به وسعت ۵۰۰ متر مربع در پارک شهید کرمان به بهره‌برداری رسیدکه زمینه عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار را نیز فراهم می کند .

دراین فروشگاه عرضه ۳۰ محصول در یک استان و ارسال محصولات یک استان به ۳۰ استان کشور به صورت پایلوت( نمونه) امکان پذیر است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امیدکشوردرآیین افتتاح این فروشگاه زنجیره ای گفت:براساس آمارشاخص قصدکارآفرینانه درایران روند کاهشی داشته و از ۳۴ درصد سال ۲۰۱۹ به ۲۸درصد در سال ۲۰۲۰ رسیده است

در آیین افتتاح این فروشگاه آقایان مهرابی سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری،پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، شعرباف شهردار کرمان و فعالی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان با تاکید بر لزوم فعالیت چنین فروشگاهی برای حمایت از فعالان صنایع دستی ، توسعه صنایع خرد، بازاریابی، احیای بافت تاریخی، حمایت از سرمایه گذاران و فعالان صنایع دستی را از جمله راههای توسعه اشتغال و رونق اقتصادی دانستند.

در پایان مراسم نیز از کارآفرینان برتر صندوق کارآفرینی امید استان تجلیل شد.




افتتاح اولین فروشگاه زنجیره ای صنایع دستی کشور در کرمان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? افتتاح اولین فروشگاه زنجیره ای صنایع دستی کشور در کرمان