اعلام میزان خسارات وارده «سیل» به منازل مددجویان؛ به‌زودی

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی از ارزیابی میزان خسارات وارده سیل به منازل مددجویان خبر داد و گفت که رقم آن به زودی اعلام خواهد شد. مجید باجلان در گفت‌وگو با فت فتو، درخصوص نحوه جبران خسارت وارده به مددجویان تحت حمایت این نهاد در مناطق سیل‌زده جنوب کشور توضیحاتی ارائه کرد. وی […]

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی از ارزیابی میزان خسارات وارده سیل به منازل مددجویان خبر داد و گفت که رقم آن به زودی اعلام خواهد شد.

مجید باجلان در گفت‌وگو با فت فتو، درخصوص نحوه جبران خسارت وارده به مددجویان تحت حمایت این نهاد در مناطق سیل‌زده جنوب کشور توضیحاتی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد ۱۰۰ درصد خسارت مددجویان سیل‌زده را چه در خصوص لوازم منزل و چه در زمینه احداث مسکن و دیگر خسارت‌های وارد شده جبران می‌کند، اظهار کرد: در خصوص منازل مسکونی، لوازم ضروری و تلفات دام‌های سبک و سنگین مددجویان، شناسایی و ارزیابی انجام شده و اقدامات اولیه برای جبران خسارت‌ها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: آن دسته از منازل مسکونی مددجویان تحت حمایت که در مناطق سیل‌زده دچار آسیب شده باشند، تعمیر می‌شوند و بخشی از منازلی که نیازمند احداث باشد نیز کار آنها انجام خواهد شد؛ کمیته امداد صفر تا صد آسیب‌هایی که به منازل مددجویان تحت حمایت وارد شده را جبران خواهد کرد.

وضعیت پوشش بیمه‌ حوادث منازل مددجویان در مناطق سیل زده

معاون اداری و مالی کمیته امداد در خصوص وضعیت پوشش بیمه‌ای حوادث به مددجویان مناطق سیل‌زده، خاطرنشان کرد: این نهاد تا پیش از سال ۱۳۹۸ تمامی منازل مسکونی و حتی دام‌های مددجویان را تحت پوشش بیمه حوادث قرار داده بود اما باتوجه به الزامات قوانین بالادستی، بیمه حوادث منازل مسکونی روستاییان و مددجویان زیر نظر ستاد مدیریت بحران قرار گرفت و در حال حاضر منازل مددجویان از طرف این ستاد، تحت پوشش ملی و کشوری بیمه است.

باجلان این را هم گفت که جهت پیگیری، جلساتی با ستاد بحران در کشور و در ستاد مرکزی داریم که تمامی خسارت‌ها جبران شود. در حال ارزیابی میزان خسارت‌ها هستیم و رقم آن به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام




اعلام میزان خسارات وارده «سیل» به منازل مددجویان؛ به‌زودی

منبع: ایـسنا
? اعلام میزان خسارات وارده «سیل» به منازل مددجویان؛ به‌زودی