اعلام محدودیت‌های ترافیکی یوم‌الله ۲۲ بهمن در کرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در روز شنبه در سراسر استان، محدودیت‌های ترافیکی این روز شکوهمند در مرکز استان را اعلام کرد.  به گزارش فت فتو از کرمان ،سرهنگ اسماعیل خوشوقت ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن […]


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در روز شنبه در سراسر استان، محدودیت‌های ترافیکی این روز شکوهمند در مرکز استان را اعلام کرد.

 به گزارش فت فتو از کرمان ،سرهنگ اسماعیل خوشوقت ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در کرمان از ساعت ۹ صبح از تقاطع طالقانی آغاز می‌شود و کارکنان پلیس راهور از ابتدای صبح در مسیر راهپیمایی از تقاطع طالقانی تا میدان عاشورا در مسیر خیابان‌های طالقانی، قدس، فلسطین، شورا و بلوار شهید عباسپور مستقر بوده و محدودیت ترافیکی اعمال خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور استان کرمان بیان کرد: در خیابان امام خمینی(ره) از میدان شهدای انتظامی به سمت شرق، سه راه مطهری شرقی به سمت شمال و سه راه بلوار پیروزی به سمت غرب، مسیر سه راه عدالت به سمت خیابان توحید، میدان توحید به سمت غرب، مسیر تقاطع شهید قرنی – معلم به سمت خیابان توحید و مسیر خیابان گلبازخان به سمت تقاطع معلم مسدود است.

وی ادامه داد: در تقاطع قدس-شهید بهشتی از سه راه خیابان شهید عباسپور به سمت شرق، سه راه گنجعلیخان به سمت غرب، خیابان و تقاطع فلسطین مسیر از سمت خیابان ابن سینای شرقی به سمت شرق و خیابان سادات خوشرو به سمت غرب، محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

سرهنگ خوشوقت، گفت: میدان بسیج از سمت سه راه بلوار پلیس در شرق و سه راه شهید کامیاب در شرق و در تقاطع پاسداران، مسیر از سه راه ارتش در غرب و سه راه مصلی در شرق این تقاطع تردد ممنوع است.

 وی اظهار داشت: میدان عاشورا از سمت غرب و در بلوار سپهبد سلیمانی از مقطع سه راه ورزش و از شمال از تقاطع شهید مفتح و از شرق از سه راه بلوار شهید سلیمانی شرق- خیابان مصلی منع تردد خواهد بود.

 رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه از توقف و تردد هرگونه وسیله نقلیه غیر مجاز در طول مسیر راهپیمایی و توقف خودروها تا شعاع حداقل ۵۰ متری مسیر راهپیمایی جلوگیری می‌شود، گفت: پلیس راهور همچنین نسبت به روانسازی ترافیک معابر منتهی به خیابان‌های موصوف اقدام خواهد کرد که در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم همکاری لازم را با پلیس راهور داشته باشند و از تردد در مسیرهای تعیین شده برای مراسم راهپیمایی خودداری کنند تا شاهد انضباط ترافیکی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ باشیم.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





اعلام محدودیت‌های ترافیکی یوم‌الله ۲۲ بهمن در کرمان

منبع: فــارس
? اعلام محدودیت‌های ترافیکی یوم‌الله ۲۲ بهمن در کرمان