اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان صنایع‌دستی کرمان

به تولیدکنندگان و شاغلان صنایع‌دستی استان کرمان تسهیلات داده می شود. به گزارش فت فتو ، معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: این تسهیلات براساس تفاهم‌نامه منعقد شده با صندوق کارآفرینی امید و به منظور توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی هنرمندان صنایع‌دستی اعطا می‌شود. کاظم حسین‌زاده افزود: تسهیلات مذکور که به صورت […]

به تولیدکنندگان و شاغلان صنایع‌دستی استان کرمان تسهیلات داده می شود.

به گزارش فت فتو ، معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: این تسهیلات براساس تفاهم‌نامه منعقد شده با صندوق کارآفرینی امید و به منظور توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی هنرمندان صنایع‌دستی اعطا می‌شود.

کاظم حسین‌زاده افزود: تسهیلات مذکور که به صورت تلفیقی است به اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی و تعاونی‌ها در قالب بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ تعلق می‌گیرد.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه  my.mcth.ir ارسال کنند و داشتن سن ۱۷ تا ۷۰ سال یکی از شرایط ثبت‌نام در این سامانه است.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان خاطرنشان کرد: در حال حاضر دراین استان ۷۰ هزار هنرمند چیره‌دست کرمانی در ۱۰۰ رشته و زیررشته صنایع‌دستی فعال هستند ونرخ سود تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال ۱۰درصد است و بالاتر از آن ۱۲درصد خواهد بود.




اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان صنایع‌دستی کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان صنایع‌دستی کرمان