اعضای شورای شهرستان با پیگیری های خود در جهت رفع نواقص در شهرستان تلاش کنند

فرماندار زرند گفت: با توجه به اینکه اعضاء شورای اسلامی شهرستان نمایندگان مردم در شهرها و بخش های تابعه می باشند بایستی ضمن برگزاری مستمر جلسات، پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان بوده و در جهت رفع نواقص تلاش نمایند. به گزارش فت فتو، جلسه بررسی مسائل و مشکلات اداره مخابرات شهرستان با حضور صادق زاده […]

فرماندار زرند گفت: با توجه به اینکه اعضاء شورای اسلامی شهرستان نمایندگان مردم در شهرها و بخش های تابعه می باشند بایستی ضمن برگزاری مستمر جلسات، پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان بوده و در جهت رفع نواقص تلاش نمایند.

به گزارش فت فتو، جلسه بررسی مسائل و مشکلات اداره مخابرات شهرستان با حضور صادق زاده فرماندار، حسن زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، خاندانی رئیس اداره مخابرات و اعضاء شورای اسلامی شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

درابتدای جلسه صادق زاده ضمن عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان در جلسه بیان داشت: با توجه به اینکه اعضاء شورای اسلامی شهرستان نمایندگان مردم در شهرها و بخش های تابعه می باشند بایستی ضمن برگزاری مستمر جلسات، پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان بوده و در جهت رفع نواقص تلاش نمایند.

حسن زاده معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نیز خاطر نشان کرد: جلسه فوق به پیشنهاد آقای پوربلوچی نماینده شورای اسلامی شهرستان در شورای اسلامی استان جهت انعکاس به مراجع فرادست برگزار گردیده و علیرغم وجود مشکلات عدیده ای که در اداره مخابرات شهرستان وجود دارد لازم است از زحمات و پیگیری های مستمر رئیس اداره مخابرات تشکر و تقدیرنماییم، اما بایستی مشکلات در سطح استانی و کشوری پیگیری تا نسبت به رفع آنها اقدام شود.  

در ادامه خاندانی رئیس اداره مخابرات شهرستان عنوان کرد: در حال حاضر بستر اجرای فیبر برای تلفن های ثابت تقریباً در تمام نقاط شهر در حال انجام می باشد. همجنین در بخش یزدان آباد نیز فیبر نوری اجرا شده و ادامه آن در شهر سیریز،روستاهای سنگ و شعبجره در حال انجام می باشد، 

وی یادآورشد: دو دستگاه دکل موبایل G4 درجلال آباد نصب و راه اندازی شده و چند دکل نیز در محدوده شهر در حال انجام می باشد که جمعاً در اواخر سال جاری تعداد ۱۱ دکل مخابراتی در شهرستان نصب و یا تغییرتکنولوژی می یابند.

رئیس اداره مخابرات متذکر شد: متأسفانه در برخی موارد سرقت تجهیزات مخابراتی و دکل ها باعث بروز مشکلات عدیده در سطح شهرستان شده که با همکاری مراجع ذیصلاح در حال رایزنی و رفع مشکلات می باشیم.

در ادامه پس از طرح مشکلات هر منطقه توسط اعضاء شورای شهرستان مقرر شد، مشکل تلفن های ثابت ، آنتن دهی موبایل  و اینترنت در سطح شهرستان و کمبود پرسنل اداره مخابرات از طریق نماینده شورای اسلامی شهرستان در شورای اسلامی استان و شورای عالی کشور پیگیری شود و در پایان صادق زاده در خصوص رفع مشکل باتری دکل مخابراتی  شهر سیریز قول پیگیری به صورت ویژه داد.

انتهای پیام/قنبرزهی




اعضای شورای شهرستان با پیگیری های خود در جهت رفع نواقص در شهرستان تلاش کنند

منبع:آرمـان
? اعضای شورای شهرستان با پیگیری های خود در جهت رفع نواقص در شهرستان تلاش کنند