اعزام ماشین آلات سنگین به مناطق سیل زده کرمان

به منظور امداد رسانی سریع، ماشین آلات سنگین سپاه ثارالله استان کرمان به مناطق سیل زده اعزام می شود. به گزارش فت فتو؛جانشین سپاه استان کرمان گفت:ماشین آلات سنگین از دیگر استان‌ها و استان کرمان به مناطق سیل زده اعزام می‌شود تا مردم سریع‌تر به زندگی عادی خود برگردند. سردار محمدعلی نظری افزود: میزان بارش‌ها […]

به منظور امداد رسانی سریع، ماشین آلات سنگین سپاه ثارالله استان کرمان به مناطق سیل زده اعزام می شود.

به گزارش فت فتو؛جانشین سپاه استان کرمان گفت:ماشین آلات سنگین از دیگر استان‌ها و استان کرمان به مناطق سیل زده اعزام می‌شود تا مردم سریع‌تر به زندگی عادی خود برگردند.

سردار محمدعلی نظری افزود: میزان بارش‌ها ظرف چند روز در استان کرمان تقریباً بی‌سابقه است و بیش از ۲۵۰ میلی متر بارندگی فقط در منطقه رودبار و قلعه‌گنج، منوجان، کهنوج، فاریاب، جبال بارز و مناطقی از جیرفت بودیم.

وی گفت:به دلیل آماده نبودن برخی زیرساخت‌ها و البته وجود مشکلاتی چون تجاوز به حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها و ساخت منازل در این محدوده‌ها شاهد بحران در استان به ویژه در مناطق جنوبی هستیم وآبگرفتگی منازل و قطع ارتباط روستاها از جمله این مشکلات است .

نظری افزود: چند روزی است که گروه‌های جهادی ما برای نجات مردم در منطقه حضور دارند و امروز تعدادی از ماشین آلات سنگین از دیگر استان‌ها و استان خودمان به مناطق سیل زده کرمان اعزام می‌شود.




اعزام ماشین آلات سنگین به مناطق سیل زده کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? اعزام ماشین آلات سنگین به مناطق سیل زده کرمان