اعتبار راه‌های روستایی بم از قرارداد پیمانکاران عقب مانده است

کرمان-فت فتو- رییس اداره نظارت بر راه‌های روستایی راهداری استان کرمان با تاکید به کمبود اعتبارات این بخش در بم می‌گوید که اعتبار سال ۱۴۰۰ راه‌های روستایی این شهرستان ۲۵ میلیارد تومان است درحالی که مبلغ قرارداد پیمانکار به حدود ۳۰ میلیارد تومان می‌رسد. به گزارش فت فتو علیرضا باغخانی روز دوشنبه در جریان بازدید […]

کرمان-فت فتو- رییس اداره نظارت بر راه‌های روستایی راهداری استان کرمان با تاکید به کمبود اعتبارات این بخش در بم می‌گوید که اعتبار سال ۱۴۰۰ راه‌های روستایی این شهرستان ۲۵ میلیارد تومان است درحالی که مبلغ قرارداد پیمانکار به حدود ۳۰ میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش فت فتو علیرضا باغخانی روز دوشنبه در جریان بازدید از پروژه های آسفالت راه های روستایی بم و در حاشیه نشست با مدیران این شهرستان به خبرنگار فت فتو افزود: برای تکمیل ۱۱ پروژه راه روستایی بم به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی اظهارداشت: پروژه های ما در این شهرستان نیاز به اعتبار بیشتری دارند و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز برای ۱۶۶ کیلومتر راه در دست احداث نیاز داریم.

به گفته باغخانی در صورت تامین اعتبار از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان حتما این پروژه ها تا پایان سال به اتمام خواهند رسید.

رییس اداره نظارت بر راه‌های روستایی اداره کل حمل و نقل جاده ای استان کرمان بیان کرد: اعتبار قرارداد پروژه روستای کشیت و آمیس ۶ میلیارد تومان بوده و پیمانکار مشغول به کار است اما فعلا سه میلیارد تومان تخصیص یافته است که در صورت تامین اعتبار بعدی پروژه تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

باغخانی ادامه داد: پروژه دامنه سیدی نیز با مبلغ قرارداد هشت میلیارد تومان پیمانکار انتخاب شده در صورتی که فقط چهار میلیارد تومان آن تخصیص یافته است که امیدواریم تا پایان سال در صورت تامین اعتبار پروژه تکمیل شود.

وی می گوید از جمله پروژه های این شهرستان تکمیل راه های روستایی مرغک- اولیا، گوروئیه طاغوییه، سروستان گور-آنتنی باغگل، محمدآباد- سبزوییه- پابنه جاده آدوری و جاده دامنه سیدی در دست احداث است.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار داد.




اعتبار راه‌های روستایی بم از قرارداد پیمانکاران عقب مانده است

منبع: ایرنـا
? اعتبار راه‌های روستایی بم از قرارداد پیمانکاران عقب مانده است