اعتبار برای گلزارهای شهدای استان کرمان پیش‌بینی شد

کرمان – فت فتو – معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پیش‌بینی اعتبارات لازم برای گلزارهای شهدای استان کرمان خبرداد و گفت: استاندار و مدیرکل‌ بنیاد شهید استان کرمان این اعتبارات را در شهرستان‌های مختلف استان بنا بر نیاز و اولویت‌بندی ساماندهی می‌کنند. به گزارش فت فتو سید امیر حسین […]

کرمان – فت فتو – معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پیش‌بینی اعتبارات لازم برای گلزارهای شهدای استان کرمان خبرداد و گفت: استاندار و مدیرکل‌ بنیاد شهید استان کرمان این اعتبارات را در شهرستان‌های مختلف استان بنا بر نیاز و اولویت‌بندی ساماندهی می‌کنند.

به گزارش فت فتو سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی  روز جمعه در شورای اداری زرند افزود: با مردم بودن شخص رییس جمهور شکاف بین مردم، دولت و مردم و نظام را پر کرده است.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه هیچ دغدغه‌ای بالاتر از مردم برای این دولت نیست تصریح کرد: اگر دغدغه و مشکلی برای مردم مثل سیل، زلزله و گرانی اتفاق افتاد دولت نمایندگانی را اعزام می‌کند تا مردم از آنها مطالبه‌گری کنند.

به گفته وی رییس جمهور علاوه بر مشکلات کلان کشوری مشکلات جزئی و محله‌ای، منطقه‌ای و روستایی را نیز مورد توجه قرار می‌دهد و همه موظف هستند برای کمک به مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات عمومی دولت در جلسات پیش از سفر پیش بینی شده است خاطرنشان کرد: منابع مالی این مصوبات  پیش‌بینی و ابلاغ می شود و همت دولت این است که این منابع کامل پرداخت شود و تاکنون همه این موارد در سایر سفرهای استانی دولت اجرایی شده است.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: بعضی از موارد از جمله اصلاح خطوط آب شهری،  روستایی و خطوط فرسوده باید از آب منطقه ای استان حل شود و چیزی نیست که ما بخواهیم مصوب کنیم.

اخبار مرتبط با سفر استانی دولت سیزدهم به استان کرمان را از طریق پرونده ذیل دنبال کنید:

دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور




اعتبار برای گلزارهای شهدای استان کرمان پیش‌بینی شد

منبع: ایرنـا
? اعتبار برای گلزارهای شهدای استان کرمان پیش‌بینی شد