اطلاعیه مهم داوطلبان چند برابر ظرفیت دو دانشگاه در کرمان

هسته گزینش آموزش و پرورش کرمان با صدور اطلاعیه‌ای از داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی خواست مدارک لازم را به کارشناسی گزینش ادارات آموزش و پرورش شهرستان محل سکونت خود تحویل دهند. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، علی شاهمرادی مدیر هسته گزینش استان گفت: با توجه به اعلام اسامی چند […]

هسته گزینش آموزش و پرورش کرمان با صدور اطلاعیه‌ای از داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی خواست مدارک لازم را به کارشناسی گزینش ادارات آموزش و پرورش شهرستان محل سکونت خود تحویل دهند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، علی شاهمرادی مدیر هسته گزینش استان گفت: با توجه به اعلام اسامی چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی؛ ضروریست داوطلبان در اسرع وقت کلیه مدارک اعلام شده در سایت سازمان سنجش را به دفاتر گزینش ادارات آموزش و پرورش شهرستان محل سکونت خود تحویل دهند.
وی عنوان کرد: مدارک لازم شامل فرم اطلاعات فردی، ۲ قطعه عکس، اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه و تصویر کارت ملی می‌باشد.
شاهمرادی تاکید کرد: داوطلبان شهر کرمان بر اساس مدرسه محل تحصیل خود مدارک مورد نیاز را به ادارات آموزش و پرورش نواحی یک و دو تحویل دهند.
مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه زمان و مکان مصاحبه حضوری متقاضیان دانشگاه فرهنگیان متعاقبا اعلام خواهد شد تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، داوطلبان از مراجعه حضوری به اداره کل آموزش و پرورش استان خودداری نمایند.




اطلاعیه مهم داوطلبان چند برابر ظرفیت دو دانشگاه در کرمان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? اطلاعیه مهم داوطلبان چند برابر ظرفیت دو دانشگاه در کرمان