اطعام ۵۰۰۰ نیازمند راوری در روز عید غدیر

کمیته امداد راور با همکاری خیران و نیکوکاران، طرح اطعام پنج هزار نیازمند در روز عید غدیر خم اجرا می‌کند. به گزارش “فت فتو”؛ حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد راور با بیان اینکه عید غدیر عید ولایت و هدایت و تمسک به ریسمان محکم الهی است گفت: در این عید سعید که روز کامل […]

کمیته امداد راور با همکاری خیران و نیکوکاران، طرح اطعام پنج هزار نیازمند در روز عید غدیر خم اجرا می‌کند.

به گزارش “فت فتو”؛ حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد راور با بیان اینکه عید غدیر عید ولایت و هدایت و تمسک به ریسمان محکم الهی است گفت: در این عید سعید که روز کامل شدن دین و اتمام نعمت بر مسلمانان است، توصیه به تمسک عملی و اطعام نیازمندان و به‌ ویژه رسیدگی به ایتام از نقاط برجسته زندگی مولای متقیان است و کمیته امداد به‌عنوان نهادی حمایتی که بر خواسته از معارف اهل‌بیت است طرح‌های زیادی برای ترویج و تسهیل در اطعام نیازمندان و اکرام ایتام دارد.
رئیس کمیته امداد راور اطعام نیازمندان در روز عید غدیر را فریضه‌ای توصیه‌شده از طرف ائمه اطهار عنوان کرد و یادآور شد: در صورت مشارکت نیکوکاران و خیران برنامه‌ای برای اطعام ۵ هزار مددجو و نیازمند راوری در حال پیگیری است.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های گوناگون برای شراکت مردم نیکوکار شهرستان در این اطعام بزرگ بیان کرد: مراجعه حضوری به کمیته امداد، واریز کمک های نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۰۲۵۲ یا تماس با تلفن ۳۳۷۲۵۸۱۰ و همچنین شماره گیری کد #۰۳۴۱۸* ۸۸۷۷* بنام کمیته امداد راور از طریق تلفن همراه و درنهایت مراجعه به پایگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir، در دسترس ترین روش‌های مشارکت در این طرح بزرگ است.
وی همچنین یادآور شد: کمیته امداد راور این آمادگی را دارد که غذای طبخ شده توسط مردم و آشپزخانه های سطح شهر را در همان روز عید سعید غدیر میان مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع کند.
انتهای پیام/ ک



منبع:آرمان
? اطعام ۵۰۰۰ نیازمند راوری در روز عید غدیر