اشد مجازات برای سارق به عنف در بردسیر تعیین شد

رئیس دادگستری شهرستان بردسیر از صدور حکم سارق به عنف خودرو در شهر بردسیر خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمانف محمد سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: متهم م.م در مرداد ماه سال جاری  در شهرستان بردسیر(جاده بیدخوان)، اقدام به آدم‌ربایی با وسیله نقلیه مقرون به آزار و اذیت جسمی و […]


رئیس دادگستری شهرستان بردسیر از صدور حکم سارق به عنف خودرو در شهر بردسیر خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمانف محمد سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: متهم م.م در مرداد ماه سال جاری  در شهرستان بردسیر(جاده بیدخوان)، اقدام به آدم‌ربایی با وسیله نقلیه مقرون به آزار و اذیت جسمی و تهدید با چاقو، سرقت خودرو و وجه نقد و همچنین  تهدید به قتل با چاقو کرده بود.

وی اضافه کرد: پس از طی روال قانونی و برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده و اخذ اظهارات اصحاب دعوا و دفاعیات متهم و وکیل او، حکم پرونده این سارق به عنف خودرو از سوی شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو بردسیر صادر شد.

این مقام قضایی بیان کرد: به‌دلیل شیوه ارتکاب جرم و آثار زیان‌بار آن در جامعه اسلامی، وضعیت سنی و جسمانی شاکی، ایجاد حس ناامنی در بین اهالی و در راستای جبران ضرر و زیان معنوی و اعاده امنیت و آرامش روانی شاکی و اهالی و به لحاظ ارتکاب جرایم متعدد و مختلف محکوم علیه به اشد مجازات مندرج در قانون مجازات اسلامی محکوم شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در برخورد با جرایم مخل نظم و امنیت جامعه و شهروندان برای دادگستری شهرستان هیچ خط قرمزی وجود نداشته و تعریف نشده است و بدین وسیله به کلیه مخلان و مزاحمان نظم و امنیت هشدار داده می‌شود در صورت ملاحظه هرگونه ناهنجاری و جرم، اشد مجازات در انتظار عاملان و آمران خواهد بود.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب





اشد مجازات برای سارق به عنف در بردسیر تعیین شد

منبع: فــارس
? اشد مجازات برای سارق به عنف در بردسیر تعیین شد