استاندار کرمان: پایانه صادراتی جیرفت مشکل تامین گاز، آسفالت و فیبرنوری دارد

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان با بیان اینکه پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای جیرفت که توسط بخش خصوصی احداث شده با مشکلاتی از جمله تامین گاز، آسفالت و فیبرنوری مواجه است گفت: پیگیر رفع مشکلات این پایانه هستیم. به گزارش خبرنگار فت فتو، محمدمهدی فداکار عصر چهار شنبه در حاشیه بازدید از […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان با بیان اینکه پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای جیرفت که توسط بخش خصوصی احداث شده با مشکلاتی از جمله تامین گاز، آسفالت و فیبرنوری مواجه است گفت: پیگیر رفع مشکلات این پایانه هستیم.

به گزارش خبرنگار فت فتو، محمدمهدی فداکار عصر چهار شنبه در حاشیه بازدید از این واقع در جیرفت در جمع خبرنگاران افزود: تولید محصولات کشاورزی در ایام مختلف سال در جیرفت و جنوب این استان به این پایانه نیاز داشت که راه اندازی آن بخشی از مشکلات کشاورزی منطقه را برطرف می کند.

وی تصریح کرد: صادرات محصولات کشاورزی از طریق مرز هوایی زیاد مقرون به صرفه نیست لذا بسته بندی محصولات کشاورزی شهرهای دیگر در این پایانه، ظرفیت‌ها و مزیت‌هایی برای این منطقه در پی خواهد داشت. 
فداکار تاکید کرد: رفع مشکلات جنوب استان کرمان بر اساس نظرات کارشناسی یکی از اولویت‌های کاری در استانداری کرمان است.

اداره گمرک جنوب کرمان از مهرماه راه اندازی می شود 
به گزارش فت فتو ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اداره گمرک شهرستان جیرفت و جنوب استان از مهرماه امسال در این منطقه راه اندازی می‌ شود.

به گزارش فت فتو آنطور که مدیران متولی گزارش کرده اند ساخت پایانه صادراتی جیرفت تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه داشته و اینک آماده افتتاح است که پس از حل برخی مشکلات و موانع، در آینده نزدیک بهره برداری خواهد شد.

استاندار کرمان با هدف سفر به چند شهرستان جنوب استان به این منطقه رفته است؛ بازدید از مجتمع معدنی تیتانیوم، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با طلاب حوزه علمیه برادران و شرکت در شورای اداری کهنوج از دیگر برنامه های استاندار کرمان در شهرستان کهنوج اعلام شده است.
فداکار بعد از آن، سفر به فاریاب و عنبرآباد را در برنامه های کاری خود دارد.




استاندار کرمان: پایانه صادراتی جیرفت مشکل تامین گاز، آسفالت و فیبرنوری دارد

منبع: ایرنـا
? استاندار کرمان: پایانه صادراتی جیرفت مشکل تامین گاز، آسفالت و فیبرنوری دارد