استادان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در «پویش استادی» دوم شدند

استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در «پویش استادی» به‌منظور دعوت دانشگاهیان به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد دوم شدند. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کرمان، حبیب محمدنژاد رئیس مرکز هم‌اندیشی و دانش‌افزایی استادان و نخبگان در نامه‌ای خطاب به سیدروح الله میرشفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری […]

استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در «پویش استادی» به‌منظور دعوت دانشگاهیان به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد دوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کرمان، حبیب محمدنژاد رئیس مرکز هم‌اندیشی و دانش‌افزایی استادان و نخبگان در نامه‌ای خطاب به سیدروح الله میرشفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اظهار کرد: استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در «پویش استادی» عظیم و ملی دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد از دانشگاه‌های برگزیده بوده و حائز رتبه دوم درصد مشارکت بین همه دانشگاه‌های استان کرمان شده‌اند.

در ادامه این نامه آمده است: یقیناً این دستاورد ارزشمند، نام، جایگاه و شأن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان را بیشتر از گذشته ارتقا داده و حاصل همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی استادان، مسئولان و همکاران گران‌قدر دانشگاه‌های این استان شده و موجب مباهات خواهد بود.

انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/




استادان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در «پویش استادی» دوم شدند

منبع:آنـــا
? استادان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در «پویش استادی» دوم شدند