از راهبردهای بسیج در چشم‌انداز ۱۴۰۴ تا حمایت از ایده‌ها و استارت‌آپ‌ها

بسیجیان استان کرمان در دیدار با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با تشریح راهبردهای بسیج در چشم‌انداز ۱۴۰۴ بر لزوم حمایت از ایده‌ها و استارت‌آپ‌ها تأکید کردند. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از سیرجان، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان، مسئول بسیج اساتید این استان و فرمانده حوزه […]

بسیجیان استان کرمان در دیدار با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با تشریح راهبردهای بسیج در چشم‌انداز ۱۴۰۴ بر لزوم حمایت از ایده‌ها و استارت‌آپ‌ها تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از سیرجان، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان، مسئول بسیج اساتید این استان و فرمانده حوزه کارمندان و ادارات شهید تندگویان سیرجان با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان و مسئول پایگاه شهید عتیقی این دانشگاه دیدار کردند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کرمان در این دیدار با تأکید بر توجه به مسئولیت قشر بسیج کارمندی در تکریم از ارباب رجوع اظهار کرد: بهبود و رشد کیفی خدمات‌رسانی، برطرف کردن آسیب‌ها، الگو بودن کارمند بسیجی باید مورد توجه باشد.

امان‌الله بامری با بیان اینکه یکی از اهداف سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه احیا و اعتلای تفکر بسیجی در ادارات است، عنوان کرد: ارائه خدمت بی‌منت به مردم فلسفه وجودی بسیج در ادارات بوده و این موضوع را ثابت و از تلاشی دریغ نکرده است.

وی با اشاره به راهبردهای بسیج براساس چشم‌انداز ۱۴۰۴ تبیین کرد: پیگیری و مطالبه تحقق سیاست‌های نظام اداری ابلاغیه مقام معظم رهبری از نخستین راهبردهای بسیج بوده و جذب و ساماندهی هدفمند و ارتقای بصیرت کارمندان به‌منظور حفظ آمادگی و انسجام برای مأموریت‌ها و مقابله با تهدیدها، تعامل و فراگیر با سازمان‌های سیاست‌گذار، قانون‌گذار و اجرایی برای کمک به اسلامی شدن دستگاه‌های اجرایی و ادارات دولتی از راهبردهای سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کرمان است.

رئیس بسیج اساتید استان کرمان هم محور شکل‌گیری تمدن اسلامی را از وظایف بسیج اقشار برشمرد و متذکر شد: به دلیل گستردگی و ساختار بزرگ، بسیج ادارات، محور اجرای این مهم را عهده‌دار است.

عیسی مرادی متذکر شد: ارتباط میان دانشگاه و صنعت از جمله این برنامه‌هاست و بسیج اساتید، برنامه‌های امسال را با شعار «جهاد تبیین» آغاز کرده و در این عرصه، استادان به شبهات ورود کرده و پاسخ می‌دهند.

وی با بیان اینکه استاد و دانشگاهیان را در عرصه‌های مختلف تجهیز می‌کنیم تا این حرکت‌ها بیش از گذشته باشد، به کارآمدی نظام حکمرانی اشاره کرد و متذکر شد: در نقشه راه برای ظهور، باید در دولت اسلامی روش‌ها و الگوهای حکمرانی خود را با مزیت رقابتی با الگوهای حکمرانی سرمایه‌داری امروز عرضه کنیم.

آماده همکاری با بسیجیان در مرکز رشد و سرای نوآوری هستیم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان هم یادآور شد: بسیج یکی از یادگاران امام خمینی(ره) است و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که سازماندهی بسیج یکی از نوآوری‌های امام بزرگوار بود.

امیررضا بازرگان تأکید کرد: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند و اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد می‌شود.

وی با تأکید بر گسترش مجدد برپایی جلسات مکرر در دانشگاه، خواستار دقت‌نظر در محتوای جلسات پیرامون مسائل مختلف، بصیرت‌افزایی بسیجیان، ترغیب و تشویق حضور مستمر افراد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با اشاره به مردمی بودن دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این دانشگاه، دانشگاهی اسلامی و مردمی بوده و نقش دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه منحصر به‌ فرد است و می‌تواند با بنیه مردمی بودن ارتباط سه‌جانبه‌ای بین دانشگاه، مردم و بسیج شکل بدهد.

بازرگان بیان کرد: آماده همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه با بسیجیان در مرکز رشد و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان هستیم و حمایت همه‌جانبه‌ای از ایده‌ها، استارت‌آپ‌ها و ساخت نمونه‌های اولیه بسیجیان خواهیم کرد.

فرمانده پایگاه شهید عتیقی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان هم تشریح کرد: تعامل اثربخش کارمندان بسیجی با مدیران، بدنه دستگاه اجرایی و مردم می‌تواند در اثرگذاری بهینه خدمات این دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

علی یزدانخواه با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم، خاطرنشان کرد: حمایت از انقلاب و نظام اسلامی وظیفه همه اقشار است.

وی، فلسفه تشکیل بسیج ادارات و کارمندان را برای کمک به مدیران و پرسنل ادارات در راستای ایجاد رضایتمندی بین مردم عنوان کرد و گفت: هدف این قشر ایجاد کارآمدی بیشتر انقلاب و نظام اسلامی است.

انتهای پیام/۴۰۷۸/




از راهبردهای بسیج در چشم‌انداز ۱۴۰۴ تا حمایت از ایده‌ها و استارت‌آپ‌ها

منبع:آنـــا
? از راهبردهای بسیج در چشم‌انداز ۱۴۰۴ تا حمایت از ایده‌ها و استارت‌آپ‌ها