از اهدای ۳۲۰ پک لوازم التحریر به دانش اموزان رودباری تا حمایت کارگران از ایتام و محسنین

محمود اسلامی گفت: تعداد ۲۵۰۰ نفر از کارگران این واحد تولیدی مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان را جمع آوری کرده و با این مبلغ بسته های کمک اموزشی شامل، کیف، بطری آب، دفتر ، مداد، پاک کن،تراش، مداد رنگی و یک بسته شکلات را برای دانش آموزان رودباری خریداری کرده اند. محمود اسلامی مدیر منابع انسانی […]

محمود اسلامی گفت: تعداد ۲۵۰۰ نفر از کارگران این واحد تولیدی مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان را جمع آوری کرده و با این مبلغ بسته های کمک اموزشی شامل، کیف، بطری آب، دفتر ، مداد، پاک کن،تراش، مداد رنگی و یک بسته شکلات را برای دانش آموزان رودباری خریداری کرده اند.

محمود اسلامی مدیر منابع انسانی گروه صنعتی بارز در گفتگو با “فت فتو” از تامین ۳۲۰ بسته بندی اموزشی در این مجموعه صنعتی خبر داد و گفت: تعداد ۲۵۰۰ نفر از کارگران این واحد تولیدی مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان را جمع آوری کرده و با این مبلغ بسته های کمک اموزشی شامل، کیف، قمقمه آب، دفتر ، مداد، پاک کن، مداد رنگی و یک بسته شکلات خریداری کرده اند.

وی با بیان اینکه این حرکت کاملا خود جوش و توسط کارگران صورت گرفته است، گفت: کارگران امروز ما که عملا رزمندگان جنگ اقتصادی هستند به دنبال اوردن لبخندی هرچند کوچک تلاش می کنند و این لوازم التحریر امروز برای دانش آموزان کم برخوردار در منطقه رودبار جنوب ارسال می شود.

اسلامی اذعان کرد: تعدادی از کارگران به نمایندگی مجموعه کارگران خیراین محموله را تا رودبار همراهی، با راهنمایی و هدایت اموزش و پرورش رودبار جنوب کرمان بین دانش آموزان توزیع خواهد کرد.

مدیر منابع انسانی بازر کرمان تا کید کرد: این گروه صنعتی در راستای وظایف اجتماعی که دارد با خیریه حضرت زینب به صورت ماهیانه قرار داد داریم که ۱۰۰ پرس غذای گرم را برای وعده شام به آنها تحویل می دهیم که در حواشی شهر کرمان توزیع می  کنند.

وی ادامه داد: ما برای معلولان موسسه رعد نیز به صورت هفتگی ۱۰۰ پرس غذای گرم را اهدا می کنیم که در وعده ظهر به مسولان این واحد تحویل داده می شود که بین افراد توزیع می شود.

محمد ضیایی جانشین مدیر عامل گروه صنعتی بارز نیز در گفتگو با فت فتو گفت: پویش هر کارگر یک دانش آموز برای اولین بار در گروه صنعتی بارز بدون دخالت سازمانی و هزینه های واحد تولیدی اجرا شده است و صفر تا صد آن توسط خود کارگران صورت گرفته است و عملا از بودجه کارخانه هیچ استفاده ای نشده است.

جانشین مدیر عامل گروه صنعتی بارز کرمان اذعان کرد: کارگران واحد تولیدی بارز حتی در طرح هایی که کمیته امداد در خصوص حمایت از ایتام و محسنین ارائه کرده است و نزدیک به ۶۰۰ کارگر به صورت موقت و ۲۰۰ کارگر به صورت مستمر یک ساله از ایتام اعلام شده حمایت می کنند.

ضیایی تاکید کرد: کارگران به صورت دلی از اجرای این نوع طرح ها و حتی برخی ابداعی خودشان است، حمایت می کنند و حتی نام کارگران نیز در برخی مواقع اصلا اعلام نمی شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این کارگران در کنار کار و تولید و جهاد شبانه روزی خود به دنبال حل مشکلات تحصیلی دانش آموزان در مناطق محروم استان هستند.

انتهای پیام/ طهماسبی




از اهدای ۳۲۰ پک لوازم التحریر به دانش اموزان رودباری تا حمایت کارگران از ایتام و محسنین

منبع:آرمـان
? از اهدای ۳۲۰ پک لوازم التحریر به دانش اموزان رودباری تا حمایت کارگران از ایتام و محسنین