اردوهای راهیان نور در زمینه تقویت ارزش های اعتقادی و انقلابی بسیار اثربخش است

فت فتو/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اردوهای راهیان نور در زمینه تقویت ارزش های اعتقادی، انقلابی و ارزشی بسیار اثربخش است. رضا رضایی امروز ۲۳ مردادماه در اولین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان کرمان اظهار کرد: آموزش و پرورش با کمک سپاه می تواند در زمینه […]

فت فتو/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اردوهای راهیان نور در زمینه تقویت ارزش های اعتقادی، انقلابی و ارزشی بسیار اثربخش است.

رضا رضایی امروز ۲۳ مردادماه در اولین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان کرمان اظهار کرد: آموزش و پرورش با کمک سپاه می تواند در زمینه پرورش نیروی انسانی متعهد و آینده ساز بسیار نقش آفرین باشد.

وی گفت: در حوادث غیرمترقبه همیشه اولین گروه هایی که به کمک مردم می آیند، گروه های جهادی، بسیجی و انقلابی هستند که این موضوع در خور تحسین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه اگر روحیه بسیجی رزمندگان ما نبود در دوران دفاع مقدس به هیچ موفقیتی نمی رسیدیم، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور در زمینه تقویت ارزش های اعتقادی، انقلابی و ارزشی بسیار اثربخش است و می تواند آثار تربیتی فوق العاده ای برای دانش آموزان داشته باشد.

رضایی گفت: برای اول مهر سال تحصیلی جدید در زمینه معرفی علی عرب شهید شاخص دانش آموز کشور اهل شهرستان زرند باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد .

وی بر احداث اردوگاه شهید قاسم سلیمانی تاکید کرد و افزود: این اردوگاه با بهترین امکانات باید ساخته شود که حداقل ۷۰ پست هم در ساختار تشکیلاتی آن باید دیده شود که امیدواریم فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

بر پایه این گزارش، اولین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان کرمان با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان، مدیرکل، مشاور اجرایی، معاونان آموزش ابتدایی، متوسطه و پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ثارالله استان، روسای سازمان های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و … برگزار شد.

انتهای پیام




اردوهای راهیان نور در زمینه تقویت ارزش های اعتقادی و انقلابی بسیار اثربخش است

منبع: ایـسنا
? اردوهای راهیان نور در زمینه تقویت ارزش های اعتقادی و انقلابی بسیار اثربخش است