ادعای حقوق بشری آمریکا، کذب است/ از نظر حقوق بین الملل هیچ کشوری حق دخالت در امور داخلی کشورها را ندارد

یحیی کمالی پور گفت: آمریکا، کشوری سلطه گر و زورگویی است که تابع هیچ مقررات حقوقی و بین المللی در دنیا نیست و از سوی دیگر مدعی حقوق بشر در دنیاست که این ادعا کذب از ناحیه آنهاست. یحیی کمالی پور در گفتگو با فت فتو؛ با تأکید بر اینکه از منظر حقوق بین الملل […]

یحیی کمالی پور گفت: آمریکا، کشوری سلطه گر و زورگویی است که تابع هیچ مقررات حقوقی و بین المللی در دنیا نیست و از سوی دیگر مدعی حقوق بشر در دنیاست که این ادعا کذب از ناحیه آنهاست.

یحیی کمالی پور در گفتگو با فت فتو؛ با تأکید بر اینکه از منظر حقوق بین الملل هیچ کشوری نمی تواند بر کشور دیگری ارجعیت داشته باشد، گفت: آنچه که ملاک عمل و در حوزه بین الملل قابل پذیرش است، تساوی ملت هاست و هیچ دولتی نمی تواند خود را داعیه دار حقوق بشر بداند در حالی که هر کاری را بخواهد، انجام می دهد و چنانچه دیگر کشورها در حقوق داخلی خود و مرتبط با مقررات خود بخواهند اقدامی را انجام دهند، این اقدامات به نوعی غیر حقوق بشری تلقی می شوند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: حساب آمریکا با کشور ما مشخص است و از زمانی که انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته است تا به امروز در حوزه های مختلف، آمریکایی ها دشمنی خود را ثابت کرده اند.

وی بیان کرد: آنهایی که در مجامع خارج از کشور مباحث حقوق بشر را پیگیری می کنند، بیشتر معاندینی هستند که از کشور خارج شده اند و عملا به واسطه استقلال، اراده و اختیار خود، نسبت به واقعیت ها تصمیم نمی گیرند و آنها برابر با آنچه اربابانشان می گویند، تصمیم می گیرند.

کمالی پور عنوان کرد: آمریکا هم در این زمینه افرادی را به کار می گیرد، گزارشاتی را دریافت می کند و آنها مبتنی بر گزارش هایی که معاندین کشور ما می دهند، اظهار نظرهایی می کنند و در حالی که از نظر حقوق بین الملل و جامعه جهانی نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری حق ندارند و نمی توانند در حقوق داخلی ما دخالت کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: آمریکایی ها، خلاف قانون اقدامات گسترده ای را علیه مردم خود انجام می دهند و امروز هم هر جایی که جنگ، تجاوز، غارت ملت ها و غیره وجود دارد، ردپای آمریکایی ها دیده می شود.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا، کشوری سلطه گر و زورگویی است که تابع هیچ مقررات حقوقی و بین المللی در دنیا نیست و از سوی دیگر مدعی حقوق بشر در دنیاست که این ادعا کذب از ناحیه آنهاست.

انتهای پیام/م




ادعای حقوق بشری آمریکا، کذب است/ از نظر حقوق بین الملل هیچ کشوری حق دخالت در امور داخلی کشورها را ندارد

منبع:آرمـان
? ادعای حقوق بشری آمریکا، کذب است/ از نظر حقوق بین الملل هیچ کشوری حق دخالت در امور داخلی کشورها را ندارد