اخلاص و دشمن‌شناسی از ویژگی‌های بارز بسیجیان است

امام جمعه کوهبنان گفت: دشمن‌شناسی، بصیرت و اخلاص از ویژگی‌های بارز بسیجیان است و همین خلوص نیت و اخلاص موجب ماندگاری سردار دل‌ها شد. به گزارش فت فتو از کوهبنان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کوهبنان با تأکید بر اینکه جهاد تبیین یک وظیفه است، اظهار کرد: خدمات نظام اسلامی را […]


امام جمعه کوهبنان گفت: دشمن‌شناسی، بصیرت و اخلاص از ویژگی‌های بارز بسیجیان است و همین خلوص نیت و اخلاص موجب ماندگاری سردار دل‌ها شد.

به گزارش فت فتو از کوهبنان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کوهبنان با تأکید بر اینکه جهاد تبیین یک وظیفه است، اظهار کرد: خدمات نظام اسلامی را باید برای نسل جوان بازگو کنیم تا پیشرفت‌ها را بهتر بشناسند.

امام‌ جمعه کوهبنان با گرامیداشت دومین سالگرد آیت‌الله جعفری امام جمعه فقید کرمان افزود: ایشان از علمای بزرگ بود و عشق به انقلاب و عشق به امامین انقلاب داشت، مردم‌دار بود و زندگی ساده‌ای داشت.

وی ابراز داشت: پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام (ره) است. بسیج در دوران اغتشاشات بیشترین شهید را تقدیم کرد که برخی از آنها مظلومانه به شهادت رسیدند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: یاد خدا و توکل به خدا، صفا و خلوص، بصیرت، آگاهی، معرفت، نشاط، امیدواری، نظم و انضباط، وقت‌شناسی و دشمن‌شناسی از ویژگی‌های بسیجیان است و همین اخلاص موجب ماندگاری و عزت سردار دل‌ها شد.

وی با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: جامعه پرستاری در دوران کرونا به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی خدمت کردند.

جعفری ادامه داد: مراقبت با دقت از بیماران، داشتن مهارت‌های ارتباطی با بیماران و ارتباط معنوی با خانواده بیماران، داشتن سرعت عمل، همدردی با بیمار، صبور بودن از ویژگی‌های پرستاران است.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب





اخلاص و دشمن‌شناسی از ویژگی‌های بارز بسیجیان است

منبع: فــارس
? اخلاص و دشمن‌شناسی از ویژگی‌های بارز بسیجیان است