اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان برگزار شد

هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان با معرفی برگزیدگانی از خبرگزاری‌ها، نشریات و رسانه ملی به کار خود پایان داد. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «فت فتو» پیش از ظهر امروز آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان در دانشگاه آزاد شهید سلیمانی با حضور برگزیدگان جشنواره و حضور کمرنگ مسئولان ارشد فرهنگی […]

هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان با معرفی برگزیدگانی از خبرگزاری‌ها، نشریات و رسانه ملی به کار خود پایان داد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «فت فتو» پیش از ظهر امروز آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان در دانشگاه آزاد شهید سلیمانی با حضور برگزیدگان جشنواره و حضور کمرنگ مسئولان ارشد فرهنگی استان برگزار شد.
 
احمد مرادی زاده معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه امروز چشم و گوش و قلب مردم در اختیار اصحاب رسانه و هنر و خبر است گفت: آنچه امروز مردم در فضای مجازی به عنوان خبر و تحلیل و محصول فرهنگی و هنری می خوانند در اختیار شما اصحاب رسانه است.
 

اتحاد، آفندی عمل کردن و مطالبه گری از الزامات اصحاب رسانه است

 
وی با ارائه چند توصیه به اصحاب هنر و رسانه  عنوان کرد: اتحاد، وحدت و همدلی در حوزه خبر بسیار حائز اهمیت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: همچنین فعالانه و آفندی عمل کردن و شناسایی راهکارهای عملیات روانی دشمن در عرصه رسانه مهم است.
 
احمد مرادی‌زاده با اشاره به شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی که توسط امام راحل مطرح شد، اظهار کرد: این شعار یعنی جمهوری اسلامی در همه حوزه‌ها گفتمان داشته باشد از جمله رسانه پس قرار نیست ما از فرهنگ رسانه‌ای غرب تبعیت کنیم بلکه باید در موضع آفندی عمل کنیم.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر لزوم ورود اصحاب رسانه به حوزه مطالبه‌گری گفت: همه مسئولان از خبرنگاران حساب می‌برند در این حوزه باید ورود کنیم خاصتا در محقق نمودن بیانیه گام دوم انقلاب که تاکید ویژه مقام معظم رهبری است.
 
در این مراسم از چهار کتاب حوزه دفاع مقدس رونمایی شد از جمله این کتاب‌ها کتاب «مجسمه تقوا» در رابطه با زندگی شهید مغفوری بود که جایزه صلح فرانسه را به دست آورده است.
 

بمباران دروغ و تحریف، هنر رسانه‌ای غرب

 
در ادامه احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان گفت: دنیای غرب به گمانش هم نمی‌رسید روزی ایران تبدیل به نقطه ثقل الهام آفرینی برای آزادی‌خواهان جهان شود.
 
وی افزود: امروز از غرب تنها یک رسانه باقی مانده که اوج هنرنمایی آن‌ها بمباران دروغ و تحریف است.
 
علیرمضانی خاطرنشان کرد: رسانه و خبر و اطلاع‌رسانی با ویژگی‌های درست اگر انجام شود دشمن را به زانو در می‌آورد چون منطق حق منطق پیروز است.
 

بی‌مهری جشنواره ابوذر به پایگاه‌های خبری

 
به گزارش فت فتو؛ این مراسم با تاخیر یکساعته و با حضور کمرنگ اصحاب رسانه برگزار شد و بی مهری داوران و برگزار کنندگان جشنواره به پایگاه‌های خبری از جمله نکات قابل ذکر این مراسم بود و در حالی که نشریات و خبرگزاری‌ها و همچنین رسانه ملی به چشم هیات داوران آمده بودند؛ خبری از برگزیدگی خبرنگاران پایگاه‌های خبری در هیچ یک از بخش‌های این جشنواره نبود؛ همچنین طبق رواب سال گذشته در بخش‌های چندرسانه‌ای این جشنواره رسانه ملی تنها رسانه دیده شده بود.

انتهای خبر/




اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان برگزار شد

منبع:آرمـان
? اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان برگزار شد