احتمال وقوع توفان شن و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمان

فت فتو/کرمان رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان هشدار داد: احتمال وقوع توفان شن و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمان به استان‌های همجوار و همچنین آسیب به سازه‌های موقت و شکستن درختان فرسوده دور از انتظار نیست. حمیده حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فت فتو، از هشدار سطح زرد در سطح […]

فت فتو/کرمان رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان هشدار داد: احتمال وقوع توفان شن و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمان به استان‌های همجوار و همچنین آسیب به سازه‌های موقت و شکستن درختان فرسوده دور از انتظار نیست.

حمیده حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فت فتو، از هشدار سطح زرد در سطح استان کرمان خبر داد و گفت: همچنان شاهد تقویت الگوی وزش بادهای ۱۲۰ روزه و متعاقب آن وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک در اکثر مناطق استان بویژه در نیمه شرقی استان هستیم.

او می‌گوید: بادهای نسبتا شدید در استان از ظهر پنجشنبه(۲۰ مرداد) آغاز و عصر روز شنبه هفته آینده (۲۲ مرداد) به پایان خواهد رسید.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان کاهش کیفیت هوا، کاهش دید و احتمال وقوع طوفان در شرق و جنوب شرق استان دور از انتظار ندانست و بیان کرد: مناطق نیمه شرقی، شمال و شمال غرب به ویژه شهرستان‌های انار، بم، راور، رفسنجان، رودبار جنوب، ریگان، سیرجان، شهداد، صفائیه، فهرج، گلباف و نرماشیر تحت تاثیر این سامانه قرار می‌گیرند.

او هشدار داد: احتمال وقوع توفان شن و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمان به استان‌های همجوار و احتمال آسیب به سازه‌های موقت و شکستن درختان فرسوده دور از انتظار نیست.

انتهای پیام




احتمال وقوع توفان شن و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمان

منبع: ایـسنا
? احتمال وقوع توفان شن و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمان