احتمال آبگرفتگی در شهر کرمان/ مردم از مسیل ها دور شوند

کرمان – کارشناس هواشناسی استان کرمان با اشاره به آغاز بارندگی در اواخر وقت امروز گفت: احتمال آبگرفتگی در شهرهای بزرگ استان از جمله کرمان دور از انتظار نیست. مریم سلاجقه در گفتگو با مهر اظهارداشت: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته سامانه بارشی از اواخر وقت امروز وارد استان کرمان می‌شود و شهرستان‌های غربی درگیر […]

کرمان – کارشناس هواشناسی استان کرمان با اشاره به آغاز بارندگی در اواخر وقت امروز گفت: احتمال آبگرفتگی در شهرهای بزرگ استان از جمله کرمان دور از انتظار نیست.

مریم سلاجقه در گفتگو با مهر اظهارداشت: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته سامانه بارشی از اواخر وقت امروز وارد استان کرمان می‌شود و شهرستان‌های غربی درگیر بارندگی می‌شوند.

وی تصریح کرد: به تدریج تا روز دوشنبه هفته آینده این سامانه همه استان را فرا می‌گیرد و احتمال بارندگی شدید در زمان اندک بسیار بالاست.

وی ادامه داد: بارندگی‌ها در قالب برف و باران و کاهش شدید دما می‌باشد و در بیشتر مناطق رگبار پراکنده برف و باران گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشینه بارش برای روزهای یکشنبه و دوشنبه در اکثر مناطق استان خواهد بود.

سلاجقه گفت: طی این مدت آبگرفتگی معابرعمومی، طغیان رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها محتمل می‌باشد. با توجه به اینکه بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به صورت برف می‌باشد لذا لغزندگی سطح جاده‌ها و اختلال در تردد راه‌های مواصلاتی خصوصاً در نیمه غربی استان دور از انتظار نیست.

کد خبر ۵۳۸۶۷۳۰




احتمال آبگرفتگی در شهر کرمان/ مردم از مسیل ها دور شوند

منبع: مــهر
? احتمال آبگرفتگی در شهر کرمان/ مردم از مسیل ها دور شوند