اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان زرند برگزار شد

اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان زرند با حضورحجت الاسلام شجاعی امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان زرند،نخبگان بسیجی و مسئولین کارگروه های تخصصی این مجمع در تالار فرهنگیان این شهرستان برگزارگردید. به گزارش فت فتواز کرمان :حجت الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه زرند در این اجلاس طی سخنانی بیان داشت: مجموعه بسیج ازآغازین روزهای انقلاب […]

اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان زرند با حضورحجت الاسلام شجاعی امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان زرند،نخبگان بسیجی و مسئولین کارگروه های تخصصی این مجمع در تالار فرهنگیان این شهرستان برگزارگردید.

به گزارش فت فتواز کرمان :حجت الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه زرند در این اجلاس طی سخنانی بیان داشت: مجموعه بسیج ازآغازین روزهای انقلاب اسلامی همواره در هر کجا که خلأیی وجود داشته، با حضور پُر رنگ خودش آن خلأ را پُر کرده است ودر مشکلات وگردنه های صعب العبوری که جامعه به آنها مبتلا شده ،حقیقتاً گِره گشا بوده است.

وی درادامه با اشاره حرکت رو به جلو وپیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف تصریح کرد: آنچه که دشمن ما را آزار می دهد وباعث می شود که هر روز با ایجاد فتنه ها ودسیسه ها در برابر نظام ما صف آرایی وبانفوذ خودکشور و جامعه اسلامی ما را با چالش مواجه کند ، همین حرکت رو به رشد و پیشرفتهایی است که که حقیقتاً آنها تاب دیدن آن را ندارند.

شجاعی تاکید کرد: مسلماً دشمن هیچگاه مدافع حقوق مردم و زنان جامعه اسلامی ما نبوده ونیست بلکه آنها این توطئه ها و فتنه ها را بر پا می کنند تا در حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خلل  ایجاد کنند وبرای متوقف کردن این تلاشها وکوششها سعی می کنند تا این برنامه ها را پیاده کنند.

در ادامه این اجلاس مسئولین کارگروه ها به بیان طرح ها و دیدگاه های هر کار گروه پرداختند و درپایان نیز مسئولین به بیان رویکرد خود در مورد هر طرح پرداختند.

در حاشیه این مجمع : علی پور رنجبر مسئول مجمع بسیج شهرستان زرند ، هدف از برگزاری این مجمع را: حرکت در جهت تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و حل مشکلات مردم ومطالبه گری وارائه راهکار برای توسعه شهرستان عنوان نمود وافزود: سپاه و بسیج زمینه بروز و ظهور تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های افراد به منظور رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی و حفظ دستاورد‌های آن فراهم می‌شود.

وی افزود: مجمع بسیج ، مجموعه ای متشکل از نخبگان بسیجی است که ماموریت‌های مختلفی دارد که از جمله ی آنان این است که   با توجه به داشته ها و قابلیت‌های هر منطقه ی جغرافیایی، اقدام به شناسایی ظرفیتها و راههای عملیاتی شدن آن و اطمینان از عملیاتی شدن طرح ها و ایمان به تاثیرات مثبت آن در تمام سطوح جامعه اقدام می نماید  و در ادامه نیز با پیگیری های مکرر و انجام حمایت های قانونی و تلاش برای رفع موانع اجرای طرح ها، نسبت به تسریع در عملیاتی شدن آنها  با هدف کمک به حل مشکلات وکمک به پیشرفت وتوسعه شهرستان اقدام خواهد کرد.

علی پور رنجبر یاداور شد : مجمع بسیجیان شهرستان زرند که با وجود جمع کثیری از نخبگان، متخصصان و صاحب نظران متعهد بسیجی در این تشکل الهی، نعمتی بزرگ و فرصتی استثنایی برای عملی کردن این مشارکت و همفکری است و در مسیر صعب و سخت ودشوار پیش رو ،جهت توان افزایی  وپویایی حرکت پیشرونده انقلاب در گام دوم وجهاد تبیین ،همه توان فکری خویش را در تخصص های هفتگانه خودبه صحنه می آورد تا موانع وسرعت گیرهای مسیرانقلاب، راه های رفع آن وهمچنین افزاینده های شتاب حرکت انقلاب را شناسایی وخالصانه به همه مدیران،درسطوح مختلف شهرستان واستان و کشور تقدیم نماید.

وی  کارگروه‌های تخصصی و هیئت‌های قشررا ۷کارگروه برشمرد وگفت : کارگروه‌های تخصصی در یک برنامه کلان این است که با ارائه راهکارهای متفاوت بتوانند به مجمع مدیریتی، عرصه و محیط شهرستان کمک‌های بیشتری شود که پیشرفت این انقلاب روز به روز افزون تر گردد و جلوی اهداف دشمنان را بگیرد.کارگروه فرهنگی و سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و آموزشی، بانوان، تربیتی و اخلاقی، سلامت و کارگروه فضای مجازی از کارگروه‌های این مجمع هستند.

در این مجمع،عفت شریعتی نماینده مردم زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی،مهندس سید جوادحسینی نژاد فرماندار،حجت الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه زرند،سرهنگ پاداش جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار،سرهنگ حسین امیری فرمانده سپاه زرند ،اعضای شورای تامین شهرستان وجمعی دیگر از مسئولین ونخبگان بسیجی این شهرستان حضور داشتند

خبرنگاراکبر ابراهیمی زرندی




اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان زرند برگزار شد

منبع: خــبرگزاری بســیج
? اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان زرند برگزار شد