اجرای قانون حمایت از خانواده راه برون رفت از مشکل پیری جمعیت

سرپرست فرمانداری زرند گفت: اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت راه برون رفت از مشکل پیری جمعیت می‌باشد. سرپرست فرمانداری زرند با بیان اینکه مهمترین سرمایه یک جامعه نیروی انسانی توانمند و جوان است، گفت: اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت راه برون رفت از مشکل پیری جمعیت می‌باشد. طی مراسمی […]

سرپرست فرمانداری زرند گفت: اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت راه برون رفت از مشکل پیری جمعیت می‌باشد.

سرپرست فرمانداری زرند با بیان اینکه مهمترین سرمایه یک جامعه نیروی انسانی توانمند و جوان است، گفت: اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت راه برون رفت از مشکل پیری جمعیت می‌باشد.

طی مراسمی با حضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند، خانم شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و سیدرضا حسینی نژاد سرپرست فرمانداری از کارکنان بیمارستان امام علی علیه السلام زرند دارای سه فرزند و بیشتر، تجلیل و قدردانی گردید.

سید رضا حسینی نژاد با اشاره به اینکه جمعیت جوان یکی از عوامل مهم اقتدار و از پایه‌های اصلی قدرت و رشد اقتصادی اجتماعی کشور‌ها محسوب می‌شود، می‌گوید: قدرت و توسعه هر کشور در رابطه با نیروی انسانی و جمعیت معنا پیدا میکند. حرکت به سمت توسعه همه جانبه نیاز جدی به توسعه و ارتقای سرمایه انسانی دارد.

او ضمن بیان خطرات ناشی از کاهش جمعیت در سال‌های آتی در کشور، جهت تشویق خانواده‌ها نسبت به فرزند آوری و تکریم خانواده تاکید نمود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه مهمترین سرمایه یک جامعه نیروی انسانی توانمند و جوان است، گفت: اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت راه برون رفت از مشکل پیری جمعیت می‌باشد.

فت فتو کرمان کرمان




اجرای قانون حمایت از خانواده راه برون رفت از مشکل پیری جمعیت

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? اجرای قانون حمایت از خانواده راه برون رفت از مشکل پیری جمعیت