اجرای طرح «کلاهی برای زندگی» در کرمان

رئیس پلیس راه شمال کرمان گفت: با هدف کاهش تلفات جانی موتور سواران، طرح«کلاهی برای زندگی» در استان کرمان در حال انجام است. سرهنگ علی رضایی درباره اهمیت استفاده از کلاه ایمنی  خطاب به موتورسیکلت سواران گفت: نیاز به گفتن ندارد که ایمنی چه قدر مهم و لازم است و هر چند که امکان دارد […]

رئیس پلیس راه شمال کرمان گفت: با هدف کاهش تلفات جانی موتور سواران، طرح«کلاهی برای زندگی» در استان کرمان در حال انجام است.

سرهنگ علی رضایی درباره اهمیت استفاده از کلاه ایمنی  خطاب به موتورسیکلت سواران گفت: نیاز به گفتن ندارد که ایمنی چه قدر مهم و لازم است و هر چند که امکان دارد فکر کنید موتور سوار فوق العاده‌ای هستید و کلاه ایمنی مدل موهایتان را برهم می‌زند؛ اما تنها نکته مهم این است که کلاه ایمنی می‌تواند جان شما را نجات دهد؛ پس بیاییم از این فرشته نجات در حین موتور سواری استفاده کنیم.

او می گوید: در همین رابطه طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت برای کاهش تلفات جانی و وارد شدن صدمه جدی به راکب در حوادث رانندگی با اهدای کلاه ایمنی به موتورسوارانی که از این وسیله ایمنی استفاده نمی‌کنند، تحت عنوان «کلاهی برای زندگی» چند وقتی در استان کرمان از سوی پلیس راه در حال انجام است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان به اعزام گسترده تیم‌های آموزش فرهنگ ترافیک به نقاط روستایی و مدارس به منظور آموزش میدانی موتورسیکلت سواران، اهدای کلاه ایمنی و نصب شبرنگ پرداخت و گفت: استفاده از کلاه ایمنی می‌تواند از اتفاقات ناگوار در حوادث رانندگی جلوگیری کند. 

او ضمن تاکید بر استفاده از کلاه ایمنی  از سوی راکبان موتورسیکلت می گوید: استفاده از کلاه ایمنی، باعث جلوگیری از وارد شدن صدمه به سر و صورت راکب می‌شود و در کاهش تلفات جانی حوادث رانندگی تاثیر بسزایی دارد که امیدواریم اجرای این طرح، باعث افزایش استقبال موتورسواران از کلاه ایمنی و رعایت دیگر اصول ایمنی شود.

فت فتو کرمان کرمان




اجرای طرح «کلاهی برای زندگی» در کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? اجرای طرح «کلاهی برای زندگی» در کرمان