اجرای طرح «هر هئیت یک آزادی» از ابتدای ماه محرم در کرمان/ ۱۶۷ زندانی جرائم غیر عمد در انتظار همت خیرین

سید حجت الله موسوی قوام ضمن اشاره به وجود ۱۶۷ مددجو جرائم غیر عمد در زندان های استان کرمان گفت: طرح «هر هئیت یک آزادی» قابل توجه هئیت های مذهبی، ذاکرین و مادحین است. به گزارش فت فتو؛ سید حجت الله موسوی قوام در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه نذر حریت را از […]

سید حجت الله موسوی قوام ضمن اشاره به وجود ۱۶۷ مددجو جرائم غیر عمد در زندان های استان کرمان گفت: طرح «هر هئیت یک آزادی» قابل توجه هئیت های مذهبی، ذاکرین و مادحین است.

به گزارش فت فتو؛ سید حجت الله موسوی قوام در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه نذر حریت را از سال گذشته آغاز کرده ایم، گفت: بر اساس این طرح، خانواده هایی که هر ساله در ماه محرم نذر داشته اند و به دلیل شیوع کرونا نمی توانند نذر خود را ادا کنند؛ می توانند هزینه نذر خود را به ستاد دیه استان جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کنند.


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان ادامه داد: اهدا کنندگان جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد می توانند نذروات خود را با مراجعه مستقیم به دفتر ستاد واقع در خیابان جهاد، کوچه شماره ۲۱ اهدا کنند و یا با تماس تلفنی و دریافت شماره حساب و شماره کارت ستاد دیه این کار را انجام دهند.


وی با اشاره به طرح هر هئیت یک آزادی و بیان اینکه این طرح قابل توجه هئیت های مذهبی، ذاکرین و مادحین است، عنوان کرد: هئیت های مذهبی در طول ماه محرم و صفر به عزاداری می پردازند و هر هئیت می تواند آزادی یک مددجو جرائم غیر عمد را داشته باشد.


موسوی قوام ضمن اشاره به وجود ۱۶۷ مددجو جرائم غیر عمد در زندان های استان کرمان اظهار کرد: جهت اجرا طرح هر هئیت یک آزادی با نهادهای مختلف شامل سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف، شهرداری و دیگر نهادهای فرهنگی نشست داشته ایم.


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان بیان کرد: این طرح را از ابتدای ماه محرم آغاز کرده ایم و تاکنون گزارشاتی از هئیت های مذهبی به دستمان نرسیده است که چه اقداماتی انجام داده اند.


وی در پایان خاطر نشان کرد: شاکیان پرونده و افرادی که حق و حقوقی از ضایع شده است؛ چنانچه از مبالغی که طلب دارند، گذشت کنند می توانند به ستاد دیه کمک کنند؛ ما نیز همواره به شاکیان به چشم خَیر نگاه کرده ایم و آنها می توانند با گذشتی که انجام می دهند از خیرین ستاد دیه باشند.


انتهای پیام/




اجرای طرح «هر هئیت یک آزادی» از ابتدای ماه محرم در کرمان/ ۱۶۷ زندانی جرائم غیر عمد در انتظار همت خیرین

منبع:دانــا
? اجرای طرح «هر هئیت یک آزادی» از ابتدای ماه محرم در کرمان/ ۱۶۷ زندانی جرائم غیر عمد در انتظار همت خیرین