اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده شهر

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده شهر و دستگیری ۲۰۹ معتاد متجاهر خبرداد. به گزارش “فت فتو”  مهدی پور امینائی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر کلانتری‌های این فرماندهی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم […]

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده شهر و دستگیری ۲۰۹ معتاد متجاهر خبرداد.

به گزارش “فت فتو”  مهدی پور امینائی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر کلانتری‌های این فرماندهی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در سطح شهرستان اجراء کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح در مجموع تعداد ۲۰۹ نفر از معتادان متجاهر از معابر و اماکن عمومی جمع آوری و به کمپ ترک اعتیاد تحویل و تعداد ۴ نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر نیز با ۷۱ کیلو گرم تریاک دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: چنین طرح‌هایی به صورت ماهانه ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/تاج الدینی




اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده شهر

منبع:آرمـان
? اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده شهر