اجرای سرود در میادین شهر کرمان در دهه فجر/ راهپیمایی ۲۲ بهمن، متفاوت‌تر از گذشته

فت فتو/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اجرای گروه‌های سرود و موسیقی در میادین شهر کرمان در ایام دهه فجر گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال متفاوت برگزار خواهد شد. حسین انجم شعاع صبح امروز ۱۰ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امسال برنامه‌های دهه […]

فت فتو/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اجرای گروه‌های سرود و موسیقی در میادین شهر کرمان در ایام دهه فجر گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال متفاوت برگزار خواهد شد.

حسین انجم شعاع صبح امروز ۱۰ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امسال برنامه‌های دهه فجر پرنشاط و شاد خواهند بود.

وی در ادامه سخنانش درباره برنامه‌های دهه فجر گفت: با توجه به جنگ شدید رسانه‌ای و روایت‌گری‌های جذاب دشمن، برای مقابله با این هجمه باید تلاش زیادی داشته باشیم.

او با بیان این مطلب که ستاد دهه فجر استان از یک ماه قبل تشکیل شده است، اظهار کرد: ستاد دهه فجر شامل ۲۶ کمیته است و برنامه‌های ستاد ششم بهمن ماه با اهداء جهیزیه آغاز شد و در طول دهه فجر بیش از ۱۰۰۰ برنامه گوناگون در شهر کرمان و در کل استان بیش از ۵۰۰۰ برنامه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، نواختن زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان، رژه موتوری از بلوار پرواز تا گلزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در ادارات، صنایع و معادن و …، مراسم بزرگداشت ورود امام راحل را از جمله برنامه‌های روز ۱۲ بهمن ماه برشمرد.

انجم شعاع؛ مراسم میهمانی لاله‌ها، نورافشانی در شب ۲۲ بهمن ماه، برگزاری همایش طلایه‌داران انقلاب اسلامی، مصاحبه با اندیشمندان کشورها در مسیر تبعید امام، افتتاح و کلنگ زنی ۹۲۴ پروژه دولتی در استان، برگزاری مسابقه تلویزیونی به مدت ۱۰ شب، برگزاری مراسم جشن بزرگ انقلاب به مدت ۱۰ شب، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح هفت خانه ورزش روستایی، نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، جشن بزرگ خانواده ورزش، افتتاح باغ موزه فرش، اعزام مبلغ به مدارس، جشنواره روستایی و عشایری را از دیگر برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد.

او دیدار با خانواده شهدا، جشن بزرگ انقلاب ویژه کارگران استان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، ویزیت رایگان در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های نیروهای مسلح در طول دهه فجر، اجرای گروه‌های سرود و موزیک در میادین شهر کرمان در این ایام، جشن بزرگ بابای عالم و … را از دیگر برنامه‌های دهه فجر برشمرد و عنوان کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از چهارراه طالقانی تا میدان عاشورا برگزار می‌شود و امسال این راهپیمایی متفاوت برگزار خواهد شد.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: انقلاب اسلامی؛ انقلاب فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بود.

او، ادامه داد: فرهنگ اسلامی ایرانی از زمان رضاشاه مورد هجمه قرار گرفت و با پیروزی انقلاب، این تغییر ماهیت و هویت ایران که به سمت غربی و خالی از هویت دینی و اسلامی، به پایان رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: از زمان قاجار و پهلوی اقتدار و عظمت ایران از بین می‌رود و با انقلاب صنعتی ایران به کشوری سرسپرده و نوکر غرب و اروپا تبدیل می‌شود و مردم از این امر نیز ناراحت بودند و با انقلاب عزت و اقتدار به مردم ایران برمی‌گردد و دوران تحقیر تمام می‌شود.

او تصریح کرد: قبل از انقلاب ایران کشوری مصرف‌کننده بود و ایرانیان اجازه پیشرفت در مسائل مهم جهانی نداشتند اما پیروزی انقلاب خط بطلانی بر این مهم بود.

انجم شعاع عنوان کرد: علی‌رغم همه فشارها و تحریم‌ها انقلاب اسلامی پویا بوده و حرکت کرده و رشد علمی داشته است و در بسیاری از علوم پیشرفته ایران جزو ۱۰ کشور اول دنیاست.

او با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی اظهار کرد: متاسفانه همه پیشرفت‌ها تحت‌الشعاع مشکلات اقتصادی قرار گرفته است و نتوانستیم پیشرفت‌های کشور در بخش های مختلف را برای مردم به درستی روایت کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، گفت: با بیان پیشرفت‌ها، اجازه شکل‌گیری روایت ساختگی دشمن در اذهان مردم را ندهیم.

او عنوان کرد: مردم در طول ۴۴ سال علی‌رغم همه مشکلات پای نظام، ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده و حمایت کرده‌اند و همیشه مردم از نظر برخی اعتقادات از مسئولان جلوتر بوده‌اند. در حوادث اخیر هرچند دشمن همه توان خود را به کار برد و نمره آنها از نظر برنامه‌ریزی ۲۰ بود اما علت شکست آنها عدم همراهی مردم بود.
انتهای پیام




اجرای سرود در میادین شهر کرمان در دهه فجر/ راهپیمایی ۲۲ بهمن، متفاوت‌تر از گذشته

منبع: ایـسنا
? اجرای سرود در میادین شهر کرمان در دهه فجر/ راهپیمایی ۲۲ بهمن، متفاوت‌تر از گذشته