اجازه نخواهیم داد پرچمی که سردار شهید برافراشته زمین بیفتد

پیمان نصیری گفت: اجازه نخواهیم داد پرچمی که سردار شهید قاسم سلیمانی برافراشته، به زمین بیفتد. پیمان نصیری دارنده ۳۷ مدال طلای جهانی ،آسیایی ،بین‌المللی و یک طلا و برنز پارالمپیک  در گفتگو با فت فتو؛ گفت : پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات دوومیدانی اینچئون در ماده یک‌هزار و ۵۰۰ متر مدالم را به سردار سلیمانی هدیه […]

پیمان نصیری گفت: اجازه نخواهیم داد پرچمی که سردار شهید قاسم سلیمانی برافراشته، به زمین بیفتد.

پیمان نصیری دارنده ۳۷ مدال طلای جهانی ،آسیایی ،بین‌المللی و یک طلا و برنز پارالمپیک  در گفتگو با فت فتو؛ گفت : پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات دوومیدانی اینچئون در ماده یک‌هزار و ۵۰۰ متر مدالم را به سردار سلیمانی هدیه کردم و حال این مرد بزرگ که به پاس قدرشناسی از این اقدام دقایقی را میهمان منزل بنده بودند ‌و علاوه بر تبریک کسب این عنوان دقایقی را با بنده و خانواده‌ام گفت‌وگو کردند. 

 
وی افزود: انتظار حضور فرماندهی سپاه قدس را در منزلم نداشتم ولی پس از خوش‌‌آمدگویی به وی، مدال طلای مسابقات دوومیدانی اینچئون در ماده یک‌هزار و ۵۰۰ متر را براساس وعده‌ای که پس از کسب مدال داده بودم به سردار سلیمانی هدیه کردم.
 
نصیری بیان کرد: سردار سلیمانی با قدردانی از اقدام من از پذیرفتن این هدیه امتناع کرد و این مدال را شایسته نصیری و تلاش وی دانست‌ و گفت: حرکت شما پس از کسب مدال طلای مسابقات اقدامی زیبا و ارزشمند برای تمام‌ شیعیان جهان بود و موجبات خوشحالی و خرسندی من را نیز به دنبال داشت‌.
 
وی تصریح کرد: وجود سردار سلیمانی در منزل من برایم غیرمنتظره بود و همین که وی به بنده و خانواده‌ام افتخار دادند تا برای دقایقی میهمان ما باشند، برای من ارزشمند است.
 
نصیری بیان کرد: با قدردانی از حضور سردار سلیمانی در منزلم ؛ همیشه از خداوند سلامت و سربلندی وی را خواستار بودن و باید عنوان کنم سردار در پایان این ملاقات انگشتری خود را به من دادند که بهترین و با‌ ارزشی‌ ترین هدیه‌ای بود که تاکنون گرفته‌ بودم.
 
 دارنده مدال بازی‌های پارالمپیک و پاراآسیایی گفت :سردار سلیمانی یک سرباز وطن پرست و مرد مخلص خدا که ارادت زیادی به ائمه داشتند و پر از مهربانی و ازخودگذشتگی بودند.
 
ویبیان کرد:به اینکه حاج قاسم همیشه در میدان و مرد عمل بود و طرفدار مظلوم و دشمن ظالم بود  و برای وطنش اتفاقات خوبی رو رقم میزد ایشان را مردم دوست داشتند.

نصیری ادامه داد: سعی کنیم پا در مکتب سلیمانی بگذاریم و سلیمانی گونه رفتار کنیم و میدان گرا باشیم بسیار مهم است.

دارنده مدال بازی‌های پارالمپیک و پاراآسیایی گفت: اجازه نخواهیم داد پرچمی که سردار شهید قاسم سلیمانی برافراشته، به زمین بیفتد.

 
پیمان نصیری قهرمان بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن و نفر سوم پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو و دارنده چند مدال طلا در بازی‌های پاراآسیایی، یکی از ورزشکارانی است که افتخار دیدار با حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادت این سردار بزرگ اسلام را داشته است.

انتهای پیام/تاج الدینی 




اجازه نخواهیم داد پرچمی که سردار شهید برافراشته زمین بیفتد

منبع:آرمـان
? اجازه نخواهیم داد پرچمی که سردار شهید برافراشته زمین بیفتد