آیت‌الله خاتمی: اغتشاشگران از یک سال پیش برای آشوب آماده بودند

نماینده مردم استان کرمان درمجلس خبرگان رهبری گفت: اغتشاشگران از یک سال پیش خود را برای اغتشاش آماده کرده بودند در ابتدا خواستند با گرانی‌ها استارت اغتشاش را بزنند اما نتوانستند و با این قصه کار خود را بری رسیدن به اهداف خود آغاز کردند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، […]

نماینده مردم استان کرمان درمجلس خبرگان رهبری گفت: اغتشاشگران از یک سال پیش خود را برای اغتشاش آماده کرده بودند در ابتدا خواستند با گرانی‌ها استارت اغتشاش را بزنند اما نتوانستند و با این قصه کار خود را بری رسیدن به اهداف خود آغاز کردند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، آیت‌الله سید احمد خاتمی عصر امروز در جمع فرماندهان و سربازان مرکز تربیت و آموزش شهید باهنر فراجا با تسلیت سالروز شهادت امام رضا (ع)، اظهار داشت: امروز هنوز اردوگاه امام حسین (ع) و اردوگاه یزیدیان برپاست؛ پس باید مراقب باشید که در کدام اردوگاه قرار دارید.

وی با اشاره به اینکه هر کس در دل مردم ترس ایجاد کند باید به شدت با او برخورد شود، افزود: ‌ما به منافقان و دشمنان می‌گوییم به لطف خدا این نظام باقی خواهد ماند و سبقه ولایی گرفتن و با ولایت ماندن یعنی سبقه الهی که مردم ما بعد از نماز جمعه ثابت کردند که رنگ ولایت دارند و با هم علیه منافقان و دشمنان این نظام هم صدا شدند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امنیت، آرامش و اقتصاد خوب نیاز هر جامعه بشری است و رشد هر کشوری از رهگذر امنیت محقق می‌شود، گفت: تقویت قوای مسلح یک اصل کلیدی و بسیار مهم است و تضعیف قوای مسلح خیانت بزرگ به جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، بیان کرد: نیروی انتظامی برقرار کننده نظم و امنیت در جامعه است و نیروی انتظامی در طول تاریخ این مرز و بوم به این اندازه مورد بی مهری قرار نگرفته بود.

نماینده مردم استان کرمان درمجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پرچم هر کشوری نماد آن کشور است، ادامه داد: زمانی که اغتشاشگران پرچم مقدس ایران اسلامی را به آتش کشیدند یعنی به مقابله با مردم ایران ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این بار هم همانند فتنه سال ۸۸ که هدف اصل نظام بود و فتنه‌گران شعار‌هایی علیه ولایت فقیه داده و عمق کنیه خود را نسبت به اسلام، نظام و مردم نشاند دادند و آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، سلطنت طلبان و منافقین تروریست نیز از آنها حمایت می‌کردند.

آیت‌الله خاتمی گفت: در اغتشاشات اخیر با تحریک بیگانگان با مسجد، قرآن و امامزاده سوزاندن و چادر از سر زن مسلمان کشیدن و … اسلام را مورد هدف قرار داده‌اند و در واقع با آتش کشیدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابل مردم ایستادند.

سردمداران اغتشاشات اخیر در ایران چه کسانی بودند؟
بازداشت یکی از تحریک‌کنندگان ‌تخریب اموال عمومی در اغتشاشات کرمان
لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر در کرمان بازداشت شدند

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد جامعه را ناامن نگه دارد، بیان کرد: کار بی قانونی جرم است و در جمهوری اسلامی زدن یک تلنگر به هر کسی بدون مجوز قانون جرم محسوب می‌شود بنابراین باید همه کار را به دست مسئولان قضایی سپارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: این اغتشاشات برای دفاع از آن خانمی که فوت کرد، نبوده است چرا که شیوه‌ای منطقی نیست و روسای سه قوه قول پیگیری دادند و نتیجه هم اعلام می‌شود.

وی گفت: اغتشاشگران از یک سال پیش خود را برای اغتشاش آماده کرده بودند در ابتدا خواستند با گرانی‌ها استارت اغتشاش را بزنند اما نتوانستند و با این قصه کار خود را بری رسیدن به اهداف خود آغاز کردند.

انتهای پیام/۵۱۱/




آیت‌الله خاتمی: اغتشاشگران از یک سال پیش برای آشوب آماده بودند

منبع: تسنــیم
? آیت‌الله خاتمی: اغتشاشگران از یک سال پیش برای آشوب آماده بودند