آموزش کامل و حرفه‌ای فتوشاپ

در این دوره، طراحی بنر، پست و استوری اینستاگرام، روتوش حرفه‌ای عکس، فتومونتاژ، طراحی کارت ویزیت و هر مهارتی که یک طراح گرافیک برای درآمد بالا نیاز دارد را کاملاً عملی و پروژه محور حرفه‌ای یاد می‌گیرید.

در این دوره، طراحی بنر، پست و استوری اینستاگرام، روتوش حرفه‌ای عکس، فتومونتاژ، طراحی کارت ویزیت و هر مهارتی که یک طراح گرافیک برای درآمد بالا نیاز دارد را کاملاً عملی و پروژه محور حرفه‌ای یاد می‌گیرید.

چه چیزهایی در این دوره یاد میگیرم؟

  • آموزش دانلود و نصب برنامه فتوشاپ
  • آشنایی با محیط فتوشاپ و معرفی ابزارهای برنامه
  • کار با لایه‌ها، لایه‌بندی صحیح و تنظیمات
  • رنگ ها و تایپوگرافی
  • ساخت سند و پیکسل
  • بهینه‌سازی عکس‌ها
  • طراحی بنر و گرافیک دیجیتال
  • طراحی پست، استوری، بنر اینستاگرام
  • طراحی کارت ویزیت، ست اداری، بروشور
  • طراحی موکاپ بسته‌بندی، تیشرت، کارت ویزیت
  • آموزش فتومونتاژ حرفه‌ای
  • آموزش روتوش حرفه‌ای

این دوره بهترین دوره آموزش فتوشاپ است چون هر چیزی که یک طراح گرافیست لازم دارد به صورت عملی در آن آموزش داده می‌شود.

برای کسانی که فتوشاپ کار نکرده‌اند یا در سطح مبتدی هستند شاید رسیدن به سطح حرفه‌ای کمی سخت و ترسناک به نظر برسد؛ شما باید ترفندها و تکنیک‌های زیادی بلد باشید تا به عنوان یک طراح حرفه‌ای شروع به کار کنید.

اما ترستان را کنار بگذارید چون قرار است در کامل‌ترین دوره آموزشی شرکت کنید که صفر تا صد طراحی را از مبتدی تا پیشرفته آموزش ببینید.

بعد از این دوره…

بعد از این دوره شما نیاز به هیچ دوره تکمیلی یا اضافه‌ای ندارید چون تمامی مهارت‌های کار با فتوشاپ و انواع پروژه‌ها را یاد خواهید گرفت و می‌توانید به صورت حرفه‌ای انجام دهید.

تک تک این مهارت‌ها چه در ایران چه در سطح بین‌المللی بازار کار خوبی دارند و شما می‌توانید از این طریق درآمد خوبی داشته باشید. می‌توانید از شرکت‌ها و کسب و کارهاتی مختلف پروژه بگیرید و از خانه درآمد بالایی داشته باشید.

حالا ببینیم که در این آموزش کامل، چه مهارت‌هایی را یاد می‌گیرید.

آموزش حرفه‌ای روتوش

روتوش عکس خودش به تنهایی یک تخصص حرفه‌‌ای و پردرآمد است که در عکاسی پرتره، سینما، مد و فشن، چاپ و تبلیغات و … کاربرد دارد. بقیه آموزش روتوش را به صورت جداگانه ارائه می‌دهند، اما شما در این پکیج کامل علاوه بر بقیه مهارت‌ها، روتوش را هم آموزش می‌بینید.

طراحی بنر تبلیغاتی

شما با یادگرفتن مهارت طراحی این بنرها، دست گذاشته‌اید روی یکی از پولسازترین مهارت‌های طراحی فتوشاپ؛ چون بازار تبلیغات بنری به شدت داغ است و شرکت‌ها هم واقعاً به طراحان خبره این کار نیاز دارند.

بیلبورد، بنرهای اینستاگرام، بنرهایی که در تلویزیون می‌بینید همه بخشی از کار در این حوزه هستند.

طراحی پست و استوری اینستاگرام

شما با یادگرفتن این مهارت می‌توانید ادمین یک پیج باشید و با محتوای حرفه‌ای باعث رشد و درآمد این پیج شوید. ادمینی که به طراحی مسلط است یک سر و گردن از بقیه بالاتر است و درآمد بیشتری هم خواهد داشت. یا می‌توانید به صورت پروژه‌ای کار کنید و بابت طراحی‌های پست و استوری هزینه دریافت کنید.

آموزش فتومونتاژ حرفه‌ای

فتومونتاژ خلق یک تصویر جذاب یا یک اثر هنری از ترکیب حرفه‌ای چند تصویر ساده است. این تصاویر زیبا خیلی پرطرفدار هستند و در طراحی پوستر، کاور موزیک، فیلم و تبلیغات استفاده می‌شوند.

چون فتومونتاژ از بقیه مهارت‌های فتوشاپ کمیاب‌تر است، جزو مهارت‌های گران و پردرآمد محسوب می‌شود.

طراحی کارت ویزیت، کاتالوگ، منو و …

شرکت‌ها حاضرند برای طراحی کارت ویزیت‌، کاتالوگ‌ها و بروشور و … پول‌های خوبی بپردازند چون قرار است بخشی از هویتشان باشد و آن‌ها را به بهترین شکل معرفی کند.

شما می‌توانید از خانه این پروژه‌‍‌ها را بگیرید و درآمد خوبی داشته باشید، اگر حرفه‌ای بودنتان را به آن‌ها نشان بدهید. در این آموزش شما این تخصص پولساز را هم یاد می‌گیرید.

سایر نمونه کارهایی که در این دوره یاد می‌گیرید

آموزش طراحی بنر
آموزش طراحی کاور پست
آموزش طراحی کاور پست
آموززش طراحی کاتالوگ
آموزش طراحی بنر
آموززش طراحی کاور پست
آموزش فتومونتاژ
آموزش کاور پست
آموزش روتوش چهره

از مهارت‌های فتوشاپ چقدر درآمد دارم؟

اینقدر بازار تبلیغات و طراحی داغ است که مهارت‌های فتوشاپ تک تکشان تخصص‌های جداگانه و پولسازی محسوب می‌شود. شما می‌توانید در خانه با گرفتن پروژه‌های طراحی ماهیانه بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون درآمد داشته باشید.

درآمد شما بستگی به نوع پروژه، محل انتشار و … دارد. به عنوان مثال برخی بنرهای تلویزیونی حدود ۵ میلیون قیمت دارند.

ارائه فایل‌های پروژه

شما تمامی فایل‌های پروژه‌ای که در این دوره عملی به شما آموزش داده می‌شود (عکس خام، فایل پروژه و نتیجه نهایی) را از ما دریافت می‌کنید. با این فایل‌ها می‌توانید قدم به قدم تمرین کنید و همراه مدرس پیش بیایید.