آموزش تولید محتوای حرفه‌ای با موبایل

در این دوره آموزش صفر تا صد تولید محتوا با گوشی، عکاسی با موبایل، فیلمبرداری، ادیت فیلم و عکس، طراحی گرافیک و کار با اپلیکیشن‌های کاربردی را یاد می‌گیرید.

چه چیزهایی در این دوره یاد میگیرم؟

  • چرا گوشی را انتخاب کنیم؟
  • آموزش عکاسی از محصول، انسان و منظره با موبایل
  • فیلمبرداری با موبایل
  • ویرایش عکس با موبایل
  • تدوین ویدیو با موبایل
  • طراحی گرافیک، ساخت پست، استوری و کاور
  • طراحی تیزر تبلیغاتی
  • صداگذاری و افزودن متن به ویدیو
  • ساخت پادکست
  • تکنیک‌های پیشرفته عکاسی و فیلمبرداری با گوشی
  • کار با اپلیکیشن‌های کاربردی مثل VN، Inshot، CapCut، Picsart و …

 

این دوره کامل‌ترین دوره تولید محتوا با گوشی است که می‌توانید پیدا کنید! ما بیش از ۴۰۰ ساعت از بهترین دوره‌های خارجی تولید ویدیو را بررسی کردیم تا کامل‌ترین دوره ممکن را برای شما آماده کنیم.

از طراحی گرافیک گرفته تا عکاسی و فیلمبردای، ادیت عکس و فیلم، ساخت پادکست و … را به صورت عملی و قدم به قدم به شما آموزش می‌دهیم

یکبار دیگر خط بالا را بخوانید؛ شما دارید چند مهارت تخصصی و حرفه‌ای را یکجا در یک دوره یاد می‌گیرید، بدون اینکه نیاز باشد هر کدام را جداگانه بگذرانید.

و مهم‌ترین نکته اینکه برای متخصص شدن نیاز به هیچ تجهیزات حرفه‌ای و گران قیمتی ندارید و با همین گوشی دستتان بهترین محتوای تصویری را تولید خواهید کرد.

اگر بخواهید ادمین اینستاگرام شوید یا یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید و یا حتی یک پیج شخصی جذاب داشته باشید، یادگیری مهارت‌هایی که در این دوره آموزش داده‌ایم برایتان ضروری است.

بعد از این دوره…

بعد از این دوره شما نیاز به هیچ دوره تکمیلی یا اضافه‌ای ندارید چون تمامی مهارت‌های تولید محتوا با گوشی را یاد گرفته‌اید و به راحتی می‌توانید هر محتوایی که بخواهید را با یک گوشی موبایل بسازید؛ آن هم حرفه‌ای و جذاب!

وقتی تولید محتوا با موبایل را بلد باشید، به راحتی می‌توانید با داشتن نمونه کارهای قوی، کسب درآمد کنید؛ چه از طریق ادمین شدن چه انجام تولید محتوا برای پیج‌های دیگر می‌توانید وارد بازارکار شوید.

حالا در ادامه ببینیم که در این آموزش کامل، چه مهارت‌هایی را یاد می‌گیرید.

آموزش ساخت و ادیت ویدیو

شاید فکر کنید ساخت یک ویدیوی حرفه‌ای با موبایل کاری نشدنی یا سخت است اما در این دوره به شما ثابت می‌کنیم که اینطور نیست! موبایل دستتان آنقدر امکانات ادیت در اختیارتان می‌گذارد که اصلاً نتوانید تشخیص دهید که ویدیو نهایی با موبایل ساخته شده یا کامپیوتر.

در بخش ساخت ویدیو، ضبط و ادیت ویدیو با گوشی، افزودن متن، فیلترها، طراحی کاور و انیمیشن و … را با تمام جزییات آموزش می‌دهیم تا دیگر نیازی به هیچ منبع دیگری پیدا نکنید.

عکاسی و فیلمبرداری

این بخش خودش به تنهایی یک دوره عکاسی و فیلمبرداری تمام عیار است. چرا؟ چون اول می‌رویم سراغ اصول عکاسی و فیلمبرداری با موبایل که وقتی یاد گرفتید می‌توانید با گوشی بهترین و باکیفیت‌ترین عکس‌ها و ویدیوها را بگیرید.

بعد یاد می‌گیرید چطور از محصولاتتان به‌صورت حرفه‌ای عکاسی کنید؛ بعد هم نوبت عکاسی از انسان و منظره‌ است.

در نهایت می‌رویم سراغ تکنیک‌های پیشرفته عکاسی و فیلمبرداری که بعض‌هایشان را در هیچ دوره تولید محتوای دیگری پیدایشان نخواهید کرد. این تکنیک‌ها به شما کمک می‌کند محتوایی که تولید می‌کنید یک سرو گردن بالاتر از بقیه باشد و خروجی حرفه‌ای‌تری داشته باشد.

طراحی گرافیک

با یادگرفتن اصول گرافیک، به راحتی می‌‌توانید پست‌های اسلایدی زیبا بسازید یا یک تیزر تبلیغاتی برای محصولتان طراحی کنید؛ بله فقط با گوشی!

ساخت پادکست با موبایل

پادکست‌ هم این روزها جای خودش را در بین مردم به خوبی باز کرده‌ و طرفداران خاص خودش را دارد! در این دوره آموزش ساخت پادکست و متن‌نویسی هم یاد می‌گیرید.

تکنیک‌های پیشرفته ادیت عکس و ویدیو

با یادگیری ترفندها و تکنیک‌های پیشرفته، می‌توانید جذابیت عکس‌ها و ویدیوهایتان را چندین برابر کنید!

از حذف پس زمینه عکس و ویدیو گرفته تا حذف چیزهای اضافی از تصویر، کارتونی کردن، لرزش‌گیری، سیاه و سفید کردن، curve، روتوش عکس و ویدیو، تغییر رنگ لباس، افزایش کیفیت عکس،کاهش حجم ویدیو جدا کردن صدای خواننده از موزیک و ده‌ها تکنیک کاربردی دیگر را در این بخش از دوره به شما آموزش می‌دهیم.

ادیت عکس با موبایل

هدیه‌های دوره + محتوای تکمیلی

همراه این دوره چند تا هدیه ویژه هم برایتان داریم.

ما علاوه بر آموزش‌های این دوره، چندتا آموزش جذاب دیگه هم برایتان گذاشتیم که به مهارت‌های شما اضافه می‌کند. آموزش‌هایی مثل اصول تولید محتوا، راهنمای خرید گوشی برای تولید محتوا، اجرای خوب جلوی دوربین، آموزش اپلیکیشن‌هایی مثل VN، Inshot، CapCut، Picsart و …

از مهارت‌های تولید محتوا چقدر درآمد دارم؟

تولید محتوا با موبایل این روزها آنقدر ارزشمند است که اگر مهارت‌های مورد نیازش را داشته باشید، ماهانه می‌توانید حداقل بین ۵ تا ۳۰ میلیون درآمد داشته باشید، حتی بیشتر!

ارائه فایل‌های جانبی تولید محتوا

با شرکت در این دوره فایل‌های کمکی برای تولید محتوا مثل موزیک‌ها، بک گراندها، فایل‌های گرافیکی جانبی، استیکرها و کلی فایل کمکی دیگر را دریافت خواهید کرد.