آغاز پویش استانی کرمان همدل

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمان از آغاز پویش استانی کرمان همدل با هدف تامین لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی ویژه دانش آموزان بی بضاعت خبر داد. به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان،محمدعلی محمدی، معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمان با اشاره به برگزاری پویش استانی کرمان همدل گفت: این پویش […]

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمان از آغاز پویش استانی کرمان همدل با هدف تامین لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی ویژه دانش آموزان بی بضاعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان،محمدعلی محمدی، معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمان با اشاره به برگزاری پویش استانی کرمان همدل گفت: این پویش در سراسر استان با همکاری بهزیستی، موسسات خیریه و شرکای اجتماعی کار خود را به صورت همزمان از ابتدای مهرماه امسال آغاز می‌کند.

او ضمن تقدیر از شهرداری کرمان در خصوص نصب تبلیغات رایگان در تعدادی از تابلو‌های شهری افزود: امیدواریم در پایان این پویش لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی تعداد زیادی از دانش آموزان نیازمند تحت حمایت تامین شود.

محمدی تعداد دانش آموزان تحت حمایت بهزیستی در سراسر استان را ۱۰ هزارو ۳۴۱ نفر اعلام کردو گفت: تعداد ۳ هزارو ۲۸۵ دانش آموز معلول نیازمند نیز تحت حمایت بهزیستی است و نیاز این گروه از دانش آموزان به وسایل کمک آموزشی از جمله موبایل و تبلت یک ضرورت مبرم است.

محمدی با دعوت از مسئولان، خیران و عموم مردم برای شرکت در این پویش استانی از صنوف مربوطه برای مشارکت در تامین اقلام آموزشی این افراد درخواست مساعدت کرد.

او شماره حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی به شماره ۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷ نزد بانک مرکزی را برای واریز کمک‌های نقدی اعلام و افزود: مردم می‌توانند هدایا و مشارکت‌های غیرنقدی خود را به پایگاه‌های موسسات خیریه سطح شهر و همچنین ادارات بهزیستی در سراسر استان تحویل دهند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه مردم هیچگاه بهزیستی را تنها نگذاشته اند و همواره پشتیبان فرزندان بهزیستی بوده اند استفاده از کد تعریف شده USSD به شماره۱۴۸۰# ۶۶۵۵ را از طریق تلفن همراه، از دیگر شیوه‌های مشارکت با اداره کل بهزیستی استان اعلام کرد.

پویش استانی کرمان همدل به صورت همزمان از یکم مهرماه در سراسر استان آغاز و سی ام مهر ماه به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ی




آغاز پویش استانی کرمان همدل

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? آغاز پویش استانی کرمان همدل