آغاز فاز دوم طرح هوشمند محدودیت‌ها از ۲۸ آذرماه

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس از آغاز فاز دوم طرح هوشمند محدودیت‌ها مربوط به تردد‌های درون شهری از فردا ۲۸ آذر ماه خبر داد. به گزارش برنا؛ رحمان جلالی در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ استان و شهرستان قرمز و نارنجی در […]

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس از آغاز فاز دوم طرح هوشمند محدودیت‌ها مربوط به تردد‌های درون شهری از فردا ۲۸ آذر ماه خبر داد.

به گزارش برنا؛ رحمان جلالی در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ استان و شهرستان قرمز و نارنجی در سطح کشور وجود ندارد، گفت: سویه اومیکرون ۸۰ کشور در جهان را درگیر کرده است و خواه ناخواه ایران هم درگیر این سویه خواهد شد.

وی بیان داشت: با همت مردم و ستادهای شهرستانی و استانی مقابله با کرونا، وضعیت بیماری در استان کرمان به حالت زرد (۸ شهرستان) و آبی (۱۵ شهرستان) درآمده است، اما برای مناطق زرد بسیار حائز اهمیت است که مراقبت‌ها با جدیت قبل دنبال شوند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تصریح کرد: برای مقابله با بیماری کرونا ویروس، سه رکن واکسیناسیون، طرح هوشمند محدودیت‌ها‌ و غربالگری باید به صورت همزمان پیش رود.

جلالی از آغاز فاز دوم طرح هوشمند محدودیت‌ها مربوط به تردد‌های درون شهری از فردا ۲۸ آذرماه خبر داد و گفت: برای برپایی موکب‌های ایام فاطمیه نیز تاکید کرده‌ایم که تنها کارکرد صوتی را دارند و ارائه بسته‌های غذایی، فرهنگی و بهداشتی ممنوع است.

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس گفت: امتحانات پایان ترم دانشجویی به اختیار دانشگاه‌ها گذاشته شده است، فقط آموزش پزشکی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.




آغاز فاز دوم طرح هوشمند محدودیت‌ها از ۲۸ آذرماه

منبع:یـزدان کـرمان
? آغاز فاز دوم طرح هوشمند محدودیت‌ها از ۲۸ آذرماه