آغاز عملیات اجرایی ۱۸۰ میلیارد ریالی راه روستایی در جنوب استان کرمان

مدیرکل راهداری جنوب استان کرمان از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۱۲ کیلومتر آسفالت راه روستایی در بخش مرکزی و اسماعیلی جیرفت با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، مجتبی محمودی صبح امروز در حاشیه بازدید از اجرای عملیات آسفالت محور روستایی خاتون‌آباد_جهادآباد در بخش […]

مدیرکل راهداری جنوب استان کرمان از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۱۲ کیلومتر آسفالت راه روستایی در بخش مرکزی و اسماعیلی جیرفت با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، مجتبی محمودی صبح امروز در حاشیه بازدید از اجرای عملیات آسفالت محور روستایی خاتون‌آباد_جهادآباد در بخش مرکزی جیرفت، اظهار داشت: طول این محور ۲٫۵ کیلومتر و اعتبار آن ۳٫۵ میلیارد تومان است که با بهره‌برداری از آن، ۶۰ خانوار از نعمت راه مناسب بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه آسفالت ۱۰ کیلومتر از راه‌های روستایی بخش اسماعیلی جیرفت نیز برای بهره‌مندی ۵۰۰ خانوار با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در دستور کار است، گفت: پیمانکار آن انتخاب شده و پس از اتمام آسفالت خاتون آباد_جهادآباد عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به اهمیت ساخت، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی برای تردد مناسب مردم و روستاییان، بیان کرد: به دنبال آن هستیم با ساخت و بهسازی راه‌های روستایی در جنوب کرمان ضمن بالا بردن انگیزه ماندگاری در روستاها مهاجرت معکوس را رقم بزنیم که قطعاً نتیجه آن افزایش تولید و رونق اقتصادی را در منطقه به دنبال خواهد داشت.

وی از تلاش شبانه روزی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان برای خدمت رسانی بهتر به مردم گفت و افزود: اداره کل راهداری جنوب کرمان با نیروهای جوان و دارای انگیزه، با برنامه و هدف مشخص به‌صورت جهادی و با تلاش مضاعف در حال خدمت به مردم جنوب کرمان هستند.

محمودی در حاشیه بازدید و رصد میدانی از پایانه بار جیرفت نیز از راه‌اندازی استراحتگاه رانندگان برای اولین بار در جنوب کرمان نیز خبر داد و افزود: در راستای خدمت رسانی بهتر به رانندگان و در آستانه فصل حمل و نقل محصولات کشاورزی جنوب کرمان استراحتگاه رانندگان در پایانه بار جیرفت راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: این محل برای استقرار ۵۰ نفر راننده پیش‌بینی شده است تا رانندگانی که اقدام به حمل و نقل محصولات کشاورزی و دیگر بارها، از منطقه جنوب کرمان به مقاصد هدف و بالعکس می‌کنند بتوانند از خدمات این استراحتگاه در زمان حضور و توقف در پایانه بار جیرفت استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان همچنین گفت: با هدف ایجاد بستر مناسب حمل و نقل به ویژه محصولات کشاورزی جلسات متعددی ظرف دو ماه گذشته با حضور فرمانداران و دستگاه‌های همکار مرتبط در اداره کل راهداری برگزار شد که یکی از مهمترین این جلسات، جلسه کارگروه سوخت استانی برای تامین به موقع سوخت ناوگان حمل محصولات کشاورزی بود.

به گزارش تسنیم، مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در ادامه بازدیدهای خود از پایانه بار جیرفت، با هدف پیگیری روند خدمت رسانی بهتر به رانندگان از غرفه‌های خدماتی رستوران، آپاراتی و غیره این مجموعه بازدید و بر رفع مشکلات و نواقص خدمت رسانی تاکید کرد و از سرمایه گذار طرح خواست برای رفع نواقص گفته شده اهتمام جدی برای انجام و جهت رفاه حال رانندگان وسایل مورد نیاز را تا حد امکان در محل غرفه‌های خدماتی تامین کند.

انتهای پیام/۵۱۱/




آغاز عملیات اجرایی ۱۸۰ میلیارد ریالی راه روستایی در جنوب استان کرمان

منبع: تسنــیم
? آغاز عملیات اجرایی ۱۸۰ میلیارد ریالی راه روستایی در جنوب استان کرمان