آغاز سال تحصیلی ۱۲مدرسه صدرا و هدی در استان کرمان

کارشناس تربیتی فرهنگی مدارس صدرا از آغاز سال تحصیلی جدید در ۱۲ مدرسه صدرای پسرانه و هدی دخترانه در استان کرمان خبر داد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام افضلی؛ کارشناس تربیتی فرهنگی مدارس صدرا در اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان از آغاز سال تحصیلی جدید در ۱۲ مدرسه صدرای پسرانه و هدی دخترانه در […]

کارشناس تربیتی فرهنگی مدارس صدرا از آغاز سال تحصیلی جدید در ۱۲ مدرسه صدرای پسرانه و هدی دخترانه در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام افضلی؛ کارشناس تربیتی فرهنگی مدارس صدرا در اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان از آغاز سال تحصیلی جدید در ۱۲ مدرسه صدرای پسرانه و هدی دخترانه در استان کرمان خبر داد.

او افزود: مراسم افتتاحیه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فضای باز مدارس صدرا وهدی برگزار شد، اما تا زمان تحقق واکسیناسیون عمومی، کلاس‌های درس با جمعیت کم به صورت حضوری و کلاس‌های پرجمعیت به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کارشناس تربیتی فرهنگی مدارس صدرا در اداره کل تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به این که رشته علوم و معارف اسلامی در مدارس صدرا با هدف تربیت دانش آموزانی که علاقه‌مند به فراگیری علوم و معارف دینی هستند، تاسیس شده است، بیان داشت: تحصیل در رشته علوم و معارف اسلامی در واقع عمل به تکلیف و رسالت الهی است.

او ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمانی با شروع سال تحصیلی گفت: در حال حاضر مدارس صدرا به‌عنوان مدارس انقلاب اسلامی شناخته می‌شوند و یکی از گام‌های مهم تربیتی در این مدارس، توجه به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تلاش برای تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام افضلی با توجه به اینکه استان کرمان در سال تحصیلی گذشته با دارا بودن ۱۰ دبیرستان دخترانه و پسرانه صدرا ۸۵۰ دانش آموز را در رشته علوم و معارف اسلامی تربیت کرده است، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید با افزوده شدن ۲ مدرسه دیگردر سطح استان، مدارس صدرای استان در ۹ شهرستان کرمان، جیرفت، بم، کهنوج، سیرجان، رفسنجان، زرند، منوجان و ریگان مشغول به فعالیت می‌باشند.

انتهای پیام/س




آغاز سال تحصیلی ۱۲مدرسه صدرا و هدی در استان کرمان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? آغاز سال تحصیلی ۱۲مدرسه صدرا و هدی در استان کرمان