آغاز توزیع ۳ هزار لوازم ضروری خانه بین مددجویان کرمانی

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری‌نژاد، مديرکل کمیته امداد استان کرمان، امروز، ۲۳ تیرماه در مراسم توزيع ۳ هزار سری لوازم ضروری منزل بین خانواده‌های مددجو و نیازمند سراسر استان که با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری‌نژاد، مديرکل کمیته امداد استان کرمان، امروز، ۲۳ تیرماه در مراسم توزيع ۳ هزار سری لوازم ضروری منزل بین خانواده‌های مددجو و نیازمند سراسر استان که با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد گفت: کمیته امداد وظیفه خود می‌داند در زمینه امیدآفرینی و شادی و نشاط خانواده‌های تحت حمایت اقدام کند.

وی افزود: ۳ هزار سری لوازم ضروری منزل به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ایام دهه امامت و ولایت در اقصی نقاط استان توزیع و خدمات دیگری هم در این ایام به مددجویان و خانواده‌های محروم ارائه می‌شود.

عسکری‌نژاد با بیان اینکه سه هزار سری لوازم مذکور در مجموع شامل ۲ هزار و ۱۴۴ کولر، ۶۸۰ یخچال، ۱۰۰ منبع آب، ۳۰۰ بخاری و جاروبرقی است، از فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق کشور برای همکاری در رزمایش‌های مشترک کمک‌های مومنانه‌، گفت: سه هزار سری لوازم این دوره نیز توسط لجستیک قرارگاه جنوب شرق ارتش میان جامعه هدف توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اهداف امداد در دو مقوله حمایتی و معیشتی و توانمندسازی دنبال می‌شود، افزود: علاوه‌بر کمک‌های موردی، ماهیانه مبلغی از ۵۰۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بر‌اساس بُعد خانوار در قالب مستمری به حساب مددجویان واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: احداث مسکن، توزیع جهیزیه، کمک‌های تحصیلی و… از دیگر خدمات امداد به مددجویان است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد در زمینه اشتغالزایی گفت: استان کرمان سال گذشته با جذب ۱۰۵ درصد تسهیلات، رتبه برتر را در زمینه ایجاد اشتغال در بین ادارات کل کمیته امداد در سراسر کشورکسب کرده است.

انتهای پیام




آغاز توزیع ۳ هزار لوازم ضروری خانه بین مددجویان کرمانی

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? آغاز توزیع ۳ هزار لوازم ضروری خانه بین مددجویان کرمانی