آسفالت بیش از ۴۰ درصد معابر خاکی شهر زرند

علی ضیاءالدینی شهردار زرند گفت: با خرید کارخانه آسفالت بیش از ۴۰ درصد معابر خاکی شهر زرند در سال آینده زیر پوشش آسفالت خواهد رفت. به گزارش فت فتو ، علی ضیاءالدینی شهردار زرند بهمراه حاج عباس ایرانمنش رئیس و اعضای شورای شهر و معاونین شهرداری با حضور در جمع مردم شهرک شهید باهنر زرند […]

علی ضیاءالدینی شهردار زرند گفت: با خرید کارخانه آسفالت بیش از ۴۰ درصد معابر خاکی شهر زرند در سال آینده زیر پوشش آسفالت خواهد رفت.

به گزارش فت فتو ، علی ضیاءالدینی شهردار زرند بهمراه حاج عباس ایرانمنش رئیس و اعضای شورای شهر و معاونین شهرداری با حضور در جمع مردم شهرک شهید باهنر زرند به سوالات شهروندان پاسخ دادند .

 
حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند در ابتدای این نشست صمیمانه با اعلام اینکه انتخاب یک شهردار کارآمد ، فعال،دلسوز،از مهمترین اهداف این شورا بوده است گفت: مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر در دوره جدید تمام سعی و تلاش خود بر این داشته اند تا مشکلات شهر و مسائل شهروندان را در چارچوب قانون حل و فصل کنند.    
 
وی هدف از برگزاری این نشستها را احیای اعتماد دوسویه بین مدیریت شهری و شهروندان دانست و تصریح کرد:جرات این را داریم که بخاطرعدم انجام فعالیت های عمرانی در این شهرک از شهروندان عذرخواهی کنیم .
 
رئیس شورای شهر زرند با اعلام اینکه نیروهای شهرداری به صورت جهادی و بی وقفه در حال خدمت و رفع مشکلات شهروندان می باشند گفت:از لحاظ عمرانی شهر زرند با عقب ماندگی های زیادی روبرو می باشد .
 
وی از اجرای فونداسیون فعالیتهای عمرانی خبر داد و گفت: به شهروندان قول می دهیم سال آینده سال شکوفایی فعالیتهای عمرانی شهرداری در همه زمینه ها باشد .
 
شهردار زرند نیز در این مراسم با اعلام اینکه در این شهرک کمبودها و مشکلاتی وجود دارد که تقریبا مال سالهای گذشته می باشد گفت:مدیریت شهری زرندسعی دارد باحمایت و راهبری های اعضای شورای شهر و برنامه ریزی های اصولی از ظرفیتهای برجا مانده این شهرک در راستای تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت استفاده نماید .
 
علی ضیاءالدینی با اعلام اینکه بسیاری از مشکلات این منطقه را یادداشت برداری کرده و در صدد رفع آنها می باشیم گفت: یکی از مشکلات اساسی شهر زرند آسفالت معابر شهری می باشد که در این خصوص با خرید کارخانه آسفالت بیش از ۴۰درصد معابر خاکی شهر زرند را در سال آینده زیر پوشش آسفالت خواهد رفت . 
 
وی جدول گذاری خیابان منا و امام حسن مجتبی ، زیر سازی خیابان منا،بهسازی بلوار شورا و ساماندهی ورودی و بهسازی روشنایی معابر این شهرک را از اقدامات این شهرداری عنوان و افزود:تا ۴۵ روز آینده معابر آماده شده این شهرک زیر پوشش آسفالت خواهد رفت .
 
شهردار زرند در پایان با اعلام اینکه با کار و فعالیت خود با شهروندان صحبت می کنیم گفت:شهرداری به دنبال باند بازی و سیاست بازی نمی باشد و اعلام می کنیم خط شهرداری دنبال روی شهروندان و رفع مشکلات آنها می باشد . 
 
شایان ذکر است در این مراسم جمعی از شهروندان و نمایندگان آنها به ارائه مشکلات و خواستهای خود پرداختند .
 
انتهای پیام/قنبرزهی




آسفالت بیش از ۴۰ درصد معابر خاکی شهر زرند

منبع:آرمـان
? آسفالت بیش از ۴۰ درصد معابر خاکی شهر زرند