آزادی و تخفیف مجازات مادران زندانی در کرمان

روشنای ولادت حضرت زهرا (س)، سند آزادی و تحفیف مجازات ۱۳۵ مددجوی زن زندان کرمان را مهر کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن، رییس کل دادگستری و جمعی از مسئولان قضایی استان با حضور در زندان مرکزی کرمان به درخواست های ۱۳۵ مددجوی زن زندان […]

روشنای ولادت حضرت زهرا (س)، سند آزادی و تحفیف مجازات ۱۳۵ مددجوی زن زندان کرمان را مهر کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن، رییس کل دادگستری و جمعی از مسئولان قضایی استان با حضور در زندان مرکزی کرمان به درخواست های ۱۳۵ مددجوی زن زندان کرمان رسیدگی و تخفیفات قانونی برای آزادی و کمک به آنها را اعمال کردند.

یدالله موحد در این نشست گفت: به مناسبت روز زن دیدار با محکومان زن زندان کرمان اجرایی شد تا به میمنت این روز زمینه آزادی تعدادی از آنان و نیز  تخفیف مجازات به افراد واجد شرایط اعمال شود.

وی تاکید کرد: در این نشست درخواستهای مددجویان مطرح و رسیدگی می شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان خطاب به خیران گفت: تعدادی از بانوان به علت ناتوانایی در پرداخت بدهی های مالی خود وارد زندان شده اند و با توجه‌ به این که فرزندان آنها بدون سرپرست هستند جلب کمک خیران برای آزادی این افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعا اجر والایی خواهد داشت.

دیدار رئیس کل داد گستری کرمان با زنان زندانی

رئیس کل داد گستری استان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن با تعدادی از زنان زندانی به صورت حضوری ملاقات و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

موحد در این دیدار که تعدادی از قضات دادگستری هم حضور داشتند؛ این دیدار با هدف زمینه سازی و کمک به آزادی برخی زنان واجد شرایط زندانی به مناسبت روز زن و مادر است.

رئیس کل داد گستری استان خاطرنشان کرد: در این زمینه جشن گلریزان هم با همکاری ستاد دیه استان و خیّران بر گزار می شود.




آزادی و تخفیف مجازات مادران زندانی در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? آزادی و تخفیف مجازات مادران زندانی در کرمان