آرزویی که برآورده شد؛ ۳۰ کودک و نوجوان سندرومی سیرجانی پلیس شدند

۳۰ نفر از کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری سندروم داون که آرزوی پلیس شدن را در سر می‌پروراندند با لباس پلیس در کنار فرمانده و ماموران نیروی انتظامی ایستادند و برای ساعاتی همکار پلیس شدند. به گزارش فت فتو از سیرجان، امروز ۳۰ نفر از کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری سندروم داون که […]


۳۰ نفر از کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری سندروم داون که آرزوی پلیس شدن را در سر می‌پروراندند با لباس پلیس در کنار فرمانده و ماموران نیروی انتظامی ایستادند و برای ساعاتی همکار پلیس شدند.

به گزارش فت فتو از سیرجان، امروز ۳۰ نفر از کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری سندروم داون که آرزوی پلیس شدن را در سر می‌پروراندند با لباس پلیس در کنار فرمانده و ماموران نیروی انتظامی و همچنین فرماندهان و ناویان مرکز آموزش دریایی قرار گرفتند تا برای ساعاتی همکار پلیس باشند.

سرهنگ مرتضی امیر سبتکی فرمانده انتظامی سیرجان در این ارتباط گفت: آنها نیازمند حمایت‌های اجتماعی هستند و همه دستگاه‌های اجرایی باید در برابر حقوق کودکان سندرومی احساس مسئولیت کنند.

 

وی افزود: بر حسب وظیفه دینی و اجتماعی گفتگوهای صمیمانه‌ای با کودکان سندروم داشتیم و آنها چهره زیبا، مهربان و پرتوانی از پلیس در ذهن خلاق خود داشتند و دلشان می‌خواست پلیس شوند و آدم‌هایی که دیگران را اذیت می‌کنند را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سیرجان بیان کرد: حمایت عاطفی، همیاری و پاسخ به احساس زیبای کودکان سندرومی   باعث شد تا با مجموعه فرماندهی و همکاران مان برنامه‌ریزی کنیم تا این کودکان یک روز پلیس شوند و به‌طور عملی با کار پلیس آشنا شوند و آن احساس زبیای خود به پلیس در ذهن و رفتارشان نهادینه شود.

 

به گزارش فارس، این کودکان پس از بازدید از مرکز نظارت تصویری پلیس شهرستان به طور عملی سوار بر خودروهای پلیس شدند و با گشت‌زنی در سطح شهر، ساعت‌هایی پلیس شهر بودند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ق





آرزویی که برآورده شد؛ ۳۰ کودک و نوجوان سندرومی سیرجانی پلیس شدند

منبع: فــارس
? آرزویی که برآورده شد؛ ۳۰ کودک و نوجوان سندرومی سیرجانی پلیس شدند