آخرین آمار کرونا در کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ را اعلام کرد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ امروز جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

او با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۴ مورد جدید در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند، گفت: از این تعداد، ۹۲ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۳۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۹ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

شفیعی با اشاره به اینکه هم اکنون موارد مثبت بستری در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان، ۸۱۱ نفر، شامل: ۴۸۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۲۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۵۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۳۰ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند، بیان کرد: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون به ۳۷ هزار و ۷۰۰ نفر رسیده است.

او تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته را ۱۳ نفر، شامل: ۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اعلام کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه سن فوتی‌های طی شبانه روز گذشته ۹۱ ،۸۴ ،۸۲ ،۸۲ ،۷۷ ،۷۷ ،۷۳ ،۷۲ ،۶۹ ،۶۶ ،۶۴ ،۴۰ و ۳۳ بوده است، آمار مجموع جان باختگان قطعی ابتلا به کرونا در استان کرمان را از ابتدا تاکنون، ۴ هزار و ۴۶۵ نفر عنوان کرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به میزان تزریق واکسن کرونا در استان کرمان پرداخت و افزود: از ابتدا تاکنون، میزان واکسن تزریق شده در نوبت اول، ۸۲۵ هزار و ۵۳۵ دُز و واکسن تزریق شده در  نوبت دوم، ۴۴۴ هزار و ۷۹۹ بوده است.

انتهای پیام/ م




آخرین آمار کرونا در کرمان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? آخرین آمار کرونا در کرمان