آتش‌سوزی در خوابگاه دانشجویی بم

فت فتو/کرمان حوالی ساعت ۲۰:۳٠ امشب جمعه ششم خرداد دو کانکس در خوابگاه دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی بم در شهرک دوستی در آتش سوخت.  حدادیان رییس سازمان آتشنشانی در گفت‌وگو با فت فتو علت حادثه را اتصالی برق عنوان کرد و گفت: خوشبختانه کسی در این حادثه صدمه ندید اما متاسفانه کپسول آتش‌نشانی تا […]

فت فتو/کرمان حوالی ساعت ۲۰:۳٠ امشب جمعه ششم خرداد دو کانکس در خوابگاه دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی بم در شهرک دوستی در آتش سوخت. 

حدادیان رییس سازمان آتشنشانی در گفت‌وگو با فت فتو علت حادثه را اتصالی برق عنوان کرد و گفت: خوشبختانه کسی در این حادثه صدمه ندید اما متاسفانه کپسول آتش‌نشانی تا قبل از رسیدن ماموران ما در محل حادثه وجود نداشته است.

محمد غضنفرآبادی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم نیز در گفت‌وگو با فت فتو در رابطه با آتش‌سوزی خوابگاه دختران در این دانشگاه بیان کرد: کانکس‌های واقع در شهرک دوستی بم برای پس از زلزله بوده و دانشگاه علوم پزشکی بم تمام خسارات این آتش‌سوزی را متقبل شده است.

شهرک دوستی بم یک مجموعه کانکسی در حاشیه شهر می‌باشد که بعد از زلزله سال ۸۲ بوجود آمد و حدود یک دهه است که به خوابگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و مجتمع آموزش عالی تبدیل شده است.
دانشگاه علوم پزشکی اخیرا یکی از ساختمانهای خود در داخل شهر را به خوابگاه تبدیل کرد اما دانشجویان پسر را به آنجا منتقل کرد.

آتش سوزی امشب در این مجتمع کانکسی مستعد برای حادثه، هشداری است به مسئولان این دانشگاهها و مسئولان بمی که هرچه زودتر فکری اساسی برای خوابگاههای دانشجویان محترم ساکن بم کنند و تا آن زمان نیز حداقل‌ پایه‌ای‌ترین امکانات ایمنی، پدافند غیرعامل و امکانات رفاهی را برای دانشجویان این دو دانشگاه فراهم کنند.

انتهای پیام




آتش‌سوزی در خوابگاه دانشجویی بم

منبع: ایـسنا
? آتش‌سوزی در خوابگاه دانشجویی بم